osaisiko joku kertoa kun nykyään kuulostaa auto kauhealta traktorilta kun vedättää niin kuuluu moottorin ääni aika kovaa sisälle. kaikki läpi viennit oon tarkastanut ja pakoputki on ehjä. ainoa minkä minä keksin enää on pakosarja. sinne ei kauheasti nää mutta onko niissä ollut vuoto vaivaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530d moottorin äänet
Collapse
X
-
Originally posted by miguel123 View Postosaisiko joku kertoa kun nykyään kuulostaa auto kauhealta traktorilta kun vedättää niin kuuluu moottorin ääni aika kovaa sisälle. kaikki läpi viennit oon tarkastanut ja pakoputki on ehjä. ainoa minkä minä keksin enää on pakosarja. sinne ei kauheasti nää mutta onko niissä ollut vuoto vaivaa?
Oletko katsonut kunnolla myös pakoputken haitariliitokset? -jos vaikka kun niitä vääntelee pääsisi sieltä "lärisemään"?Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
-
-
Korva tottunu hiljaseen moottori ääneen ja sen seurauksena kuulostaa rujolta mee istumaan välillä tojotan kyytiin kuulostaa taas mukavan rauhalliselta .. voihan se toki olla että moottorin tukikumit vähän loppu ja sitäkautta joku liitos vuotaa kun antaa happea..sigpic
Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)
Comment
-
-
vika selvisi
no niin nyt vika selvisi. oikean puoleinen moottorin tukikumi siellä oli ihan irti poikki ja ulkoa päin näytti ehjältä mutta kun otti osan irti niin kahdessa kappaleessa tuli. olisi luullut että olisi tärissyt enemmän tai muuta tehnyt mutta kuulosti vain siltä että joku vuotaa jostain!
Comment
-
Comment