Eli auto 528 96 lämmöt seilaavat ees taas autoon vaihdettu termostaatti ja vesipumppu.Vaihdon jälkeen toimi viikon normaalisti mutta nyt jälleen sama vika. Missähän vika onko kellään tullut vastaavaa eteen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
528 96 Lämpömittari Seilaa
Collapse
X
-
Ilmaus tosiaan vaiheessa itelläni oli samanlaisia murheita E39 523 -97 mallisen kulkineen kanssa kun en millään meinannut uskoa että ilmaus tulisi näissä moottoreissa suorittaa kärsivällisesti vaikka noiden ohjeiden mukaan:http://www.btcf.fi/forum/showthread....ght=m52+ilmaus
Comment
-
-
Vaihdettiinko termostaatin kotelo samalla? Eikö se oo tyyppivika näis koneis, että se halkee kans ajallaan. Voihan toki uuteenki termostaattin tulla vikaa, että kannattaa testata sekin.535i -99
Urban Cruiser 1.4 D4D 4WD -09
Ex Fiat 500 -09
Ex 328i -95
Ex 325tds touring Sport Edition -97
Ex 320i -91
Ex 320i -88
Ex VW Kupla 1200 -70
Comment
-
-
Niin ku tässä tuli ilmi niin aina täytyis muistaa vaihtaa myös se kotelo samalla, se on meinaa aika haperoa tavaraa 200tkm jälkeen. Ilmaus kans suorittaa huolella.
Jos ei halua/jaksa ilmata tuolla Hemi metodilla niin yksi hyvä konsti mitä itse käyttänyt on se että ajaa auton sillain että keula olisi hieman ylämäessä ja auton on oltava käynnissä ilmauksen aikana. Avaa/ottaa ilmausruuvi irti ja kaatelee nestettä niin kauan kunnes ilmausruuvin kolosta tulee nestettä. Sitten ruuvi kiinni, korkki kiinni, jonkun verran ajoa päälle ja seuraavana aamuna tarkistaa nestetason ja tod.näk joudut hieman lisää mut tämän jälkeen itsellä on nesteet aina pysynyt siinä tasolla missä pitääkin. Kaikki tekee tyylillään mutta tämä metodi toiminut itsellä.Last edited by Bouma; 07-02-2009, 13:36.
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostNiin ku tässä tuli ilmi niin aina täytyis muistaa vaihtaa myös se kotelo samalla, se on meinaa aika haperoa tavaraa 200tkm jälkeen. Ilmaus kans suorittaa huolella.
Jos ei halua/jaksa ilmata tuolla Hemi metodilla niin yksi hyvä konsti mitä itse käyttänyt on se että ajaa auton sillain että keula olisi hieman ylämäessä ja avaa/ottaa ilmausruuvi irti ja kaatelee nestettä niin kauan kunnes ilmausruuvin kolosta tulee nestettä. Sitten ruuvi kiinni, korkki kiinni, jonkun verran ajoa päälle ja seuraavana aamuna tarkistaa nestetason ja tod.näk joudut hieman lisää mut tämän jälkeen itsellä on nesteet aina pysynyt siinä tasolla missä pitääkin. Kaikki tekee tyylillään mutta tämä metodi toiminut itsellä.
Comment
-
-
Originally posted by marko83 View PostTyhmä kommentti, mutta ilmeisesti auto käynnissä ilmauksen aikana Sitä et maininnu muuten hyvässä ohjeessa.Last edited by Bouma; 07-02-2009, 13:37.
Comment
-
Comment