eli kyseinen e39 523i vm97 on kyseessä kilometrejä 290 000tkm
kun auto käy ja kytkin on ylhäällä niin kuuluu semmoinen ujellus kierrosten mukaan mutta kun lämmää kytkimen pohjaan niin se lakkaa eli olisiko painelaakerin vaihto piakkoin? ja onko iso prosessi ja paljonko vois pajalla maksaa?
toinen on että 3 vaihde pomppaa joskus pois päältä eli voisko olla synkrot paskana ja auttasko uusien ölppien vaihto laatikkoon mtn. ja mitä tommoset lootat purkurilla yleensä maksaa jossei tota korjata kannata?:think
kun auto käy ja kytkin on ylhäällä niin kuuluu semmoinen ujellus kierrosten mukaan mutta kun lämmää kytkimen pohjaan niin se lakkaa eli olisiko painelaakerin vaihto piakkoin? ja onko iso prosessi ja paljonko vois pajalla maksaa?
toinen on että 3 vaihde pomppaa joskus pois päältä eli voisko olla synkrot paskana ja auttasko uusien ölppien vaihto laatikkoon mtn. ja mitä tommoset lootat purkurilla yleensä maksaa jossei tota korjata kannata?:think
Comment