Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 tupakinsytytin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tetovo
    Newbiemmer
    • Sep 2008
    • 29

    e39 tupakinsytytin

    Sytkään ei tuu virtaa, miten näppään koko laitoksen irti?
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

    #2
    Originally posted by tetovo View Post
    Sytkään ei tuu virtaa, miten näppään koko laitoksen irti?
    Sytkän paneeli/levy lähtee vasta, kun ottaa irti vaihdekepin koristelvyn (jonka irroitus taas alkaa takamatkustajien tuuletusritilästä) ja ilmastointi myös. jne. kehys pitää ottaa irti.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

    Comment

    • peltone
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 8094
      • Willähde

      #3
      Tuossa kuvalliset engelsmanninkieliset ohjeet. Piisofkeik.

      Joku viisas voisi sitten mulle kertoa että onko sytyttimessä vai pesässä vika kun välillä kestää 2-3s kun se jo POMPPAA sieltä pois.
      Hyvä ettei ensimmäisellä kerralla sytyttäny autoa palamaan
      Ostin purkuautosta sytyttimen koska omassani ei sitä ollut.
      E30 316 -87
      E91 325i -06
      E61 530d -06
      F10 520d -14
      ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

      Comment

      • Risto113
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2005
        • 1203
        • GrassLake

        #4
        pomppaamiseen auttaa, kun levittää hiukan väsähtäneitä kynsiä jotka pitää sytytintä aloillaan.

        Comment

        • schwarze
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2004
          • 2016
          • Kangasala

          #5
          ...ja ottaa ensin sytkältä sulakkeen pois, koska rukarillahan noita yleensä väännellään
          Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
          Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

          Comment

          • peltone
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 8094
            • Willähde

            #6
            Originally posted by Risto113 View Post
            pomppaamiseen auttaa, kun levittää hiukan väsähtäneitä kynsiä jotka pitää sytytintä aloillaan.
            Originally posted by schwarze View Post
            ...ja ottaa ensin sytkältä sulakkeen pois, koska rukarillahan noita yleensä väännellään
            Kiitos kiitos
            E30 316 -87
            E91 325i -06
            E61 530d -06
            F10 520d -14
            ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

            Comment

            • enyce
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2007
              • 381
              • LTI

              #7
              topikkia lainaten, pitääkö sytkän pysyä pohjassa vai pitääkö sitä pitää siellä. mulla ei meenaan pysy ollenkaan.
              Mjaa...
              E70 3.0sd
              EX:e36M3individual cäbi
              EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
              EX: 523iSUOMIAUTO

              Comment

              • Risto113
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2005
                • 1203
                • GrassLake

                #8
                Originally posted by enyce View Post
                topikkia lainaten, pitääkö sytkän pysyä pohjassa vai pitääkö sitä pitää siellä. mulla ei meenaan pysy ollenkaan.
                ...sama homma, kynnet väsyneet, ei jaksa pitää nappulaa pohjassa. Päästää irti vasta kun lämmin, jos kunnossa.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎