Menee. Penkeille vain sulakkeellinen virran tuonti apukuskin jalkatilasta jakorasiasta, mikäli manualipenkit ennestään. Penkkien muisti onkin sitten oma juttunsa.
Menee. Penkeille vain sulakkeellinen virran tuonti apukuskin jalkatilasta jakorasiasta, mikäli manualipenkit ennestään. Penkkien muisti onkin sitten oma juttunsa.
Ja jos sähköjakkarat (sport/comfort) ennestään, niin ihan heittämällä toimii muistikin?
jeps. Itsehän vaihdoin normi manuaali lämitetty penkit pois ja laitoin sportpenkit paikoilleen. Sähköt sitten otin ihan akusta vaan suoraan. Muisti nappulat ei ole oikein olennaisia.
Mutta hyvä että m5 kiskot ovat siis samat, ja ei ole mitään airbagit siihen tungettu tjs.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Minkälaista apua keksitte muuten juuri noiden sähköpenkkien kiskojen vinkumiseen, kun penkkiä siirtää taaksepäin? Apparin puolen penkissä olen huomannut tämän ongelman.
Kestääkö laittaa mitä vain vaseliinia vai pitääkö olla jotain BMW-ErikoisVoidetta?
Minkälaista apua keksitte muuten juuri noiden sähköpenkkien kiskojen vinkumiseen, kun penkkiä siirtää taaksepäin? Apparin puolen penkissä olen huomannut tämän ongelman.
Kestääkö laittaa mitä vain vaseliinia vai pitääkö olla jotain BMW-ErikoisVoidetta?
Mä ruuttasin ihan jotain Würthin "voiteluöljyä" mitä sattui ensimmäisenä silmään... Loppui natinat kuin seinään... Taino ei ne nyt niin natisseet muutenkaan, kunhan nyt vain laitoin kun vähän häiritsi.
Yleensäkään ei omassa autossa penkkejä juuri liikutella, kun olen ainut joka sillä ajelee
Comment