Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 Ratin vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • A^A
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2006
    • 2168
    • Seinäjoki

    e39 Ratin vaihto

    En haulla saanut vastausta tähän elikkä auto on -96 e39 sedan jossa normaali ratti missä ei ole nappeja, nyt kiinostas vaihtaa ratti m-sportiksi, esim: http://www.nettivaraosa.com/746194 eli käykö tuo suoraa ilman mitään kikkailuja? Mites bägi, käykö vanhasta vai joutuuko ostamaan uuden? Ja uus bagi maksaa?
    EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
  • Yltti
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 2792
    • Kuopio suamen texas

    #2
    Originally posted by A^A View Post
    En haulla saanut vastausta tähän elikkä auto on -96 e39 sedan jossa normaali ratti missä ei ole nappeja, nyt kiinostas vaihtaa ratti m-sportiksi, esim: http://www.nettivaraosa.com/746194 eli käykö tuo suoraa ilman mitään kikkailuja? Mites bägi, käykö vanhasta vai joutuuko ostamaan uuden? Ja uus bagi maksaa?
    Bägi ei käy suoraan eli sen joudut hommaamaan sit joudut hommaamaan bagin kosketinrullan...taitaa tulla turhan arvokkaaksi...
    1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
    F10 525d Xdrive comfort sitte
    Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
    www.rotator.fi

    Comment

    • buksin-1
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 4592
      • Keski-Pohjanmaa

      #3
      Originally posted by A^A View Post
      En haulla saanut vastausta tähän elikkä auto on -96 e39 sedan jossa normaali ratti missä ei ole nappeja, nyt kiinostas vaihtaa ratti m-sportiksi, esim: http://www.nettivaraosa.com/746194 eli käykö tuo suoraa ilman mitään kikkailuja? Mites bägi, käykö vanhasta vai joutuuko ostamaan uuden? Ja uus bagi maksaa?

      Tuo kyseinen ratti, jos on otettu 03/99-> autosta, niin ei edes käy sinun autoon, koska autosi on 1-vaiheisella bägijärjestelmällä ja myynnissä oleva ratti tn. 2-vaiheisella. Jos saatkin autoosi oikeanlaisen M-ratin MF:llä, juodut vielä hommaamaan muutaman osan konehuoneeseen, jotta esim. vakkari lähtee toimimaan
      Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
      Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
      SISUSTAT modaukset

      Comment

      • A^A
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2006
        • 2168
        • Seinäjoki

        #4
        Kiitos vastauksista, taitaa mennä liian kalliiksi tuo vaihto, pelkkä bagi taitaa olla jo usean satasen. Ei auta kun pyöritellä tuota vakio rattia..
        EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

        Comment

        • buksin-1
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 4592
          • Keski-Pohjanmaa

          #5
          Originally posted by A^A View Post
          Kiitos vastauksista, taitaa mennä liian kalliiksi tuo vaihto, pelkkä bagi taitaa olla jo usean satasen. Ei auta kun pyöritellä tuota vakio rattia..

          Saa niitä ns. salmiakkiratteja hieman halvemmallakin
          Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
          Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
          SISUSTAT modaukset

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #6
            Nämä yksivaiheiset M-bagit purkuosana 250-350€:n väliin: www.varaosahaku.fi

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎