Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 1996 HELLA Led Takavalot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMW-535i
    Newbiemmer
    • Dec 2004
    • 7

e39 1996 HELLA Led Takavalot

Eli ongelmana olis sellanen, että minulla on autossa tuollaiset kokonaan kirkkaat hellan led takavalot huijaus boxeilla ja haluaisin vaihtaa ne tuollaisiin puna/valkoisiin takavaloihin. Pitääkö näiden uusien valojen olla Hella merkkiset, että käyvät yhteen johtojen ja huijaus boxien kanssa vai käykö esim FK:n led takavalot näiden tilalle samat liittimet? Tai jos pitää saako noita Hellan valoja vähän halvemmalla ilman noita boxeja ja johtoja jostain ? Ei viittis uhraa 300 € kokonaan uuteen satsiin kun en tarvii kuin pelkät kuoret perjaatteessa :think Käykö noiden uudempien facelift autojen valot suoraan näiden tilalle jos niistä sattuis löytyy pelkät valot/kuoret ? Jos jollain on haluja vaihtaa noi valot mun kanssa olen myös valmis siihen, eli valkoiset -puna/valkoisiin Led Hellloihin! Kiitos vastauksista jo näin etukäteen
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Tuskin mitkään muut käy Hella boksien kanssa. Toinen juttu, jos poistat sekä valot ja boksit ja laitat suoraan jotkut feikit
    Mulla olisi myynnissä sellaiset valko-punaiset orkkis Hella retrofit valot, jotka menisi suoraan boksiesi kanssa...vaihtokin voidaan harkita

Faceliftin valoja ei saa kiinni ilman väkivaltaa...
    Last edited by buksin-1; 28-02-2009, 00:02.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎