Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 530da sulakkeista

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr. Z
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2003
    • 943
    • Manse

    e39 530da sulakkeista

    osaako joku sanoa että pitäisikö sulakkeet 46&47 olla paikallaan jos/kun on webasto taukotuuletuksella/-lämmityksellä?
    Minulla on jostain syystä vaan tuo sulake 47 eli 46 uupuu.

    Mikä on sulake 23 (independent heater)?

    Mistä löytyvät sulakkeet nro 75&76?
    E38 740ia
    E39 530 dAT
    ex. E34 520i sedan
    ex. E39 528i Ac Schnitzer "ACS5"
    ex. E36 325i sedan
    ex. E36 328i touring
    ex. E36 318 iS qp
    ex. E36 325i qp -R.I.P-
    ex. E21 320i sedan
    ex. E30 318i sedan
    ex. E3 2500 sedan
  • joksi82
    Newbiemmer
    • Nov 2009
    • 1
    • Tampere

    #2
    Originally posted by Mr. Z View Post
    Mistä löytyvät sulakkeet nro 75&76?
    Nyt kun itsekin noita ko. sulakkeita pitkään etsin, niin voisin vastata tähän:
    Sulakkeet 75 ja 76 ovat hansikaslokeron alla hieman hankalassa paikassa. Ne näkyvät isojen johtonippujen takana, ja en ainakaan itse keksinyt miten niihin pääsisi helposti käsiksi (ks. kuva). Helpoiten niiden toimivuuden sai testattua yleismittarilla mittaamalla johtojen juuresta jännitteen.
    Attached Files

    Comment

    • jsr85
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2007
      • 1372
      • Oulainen

      #3
      Originally posted by Mr. Z View Post
      osaako joku sanoa että pitäisikö sulakkeet 46&47 olla paikallaan jos/kun on webasto taukotuuletuksella/-lämmityksellä?
      Minulla on jostain syystä vaan tuo sulake 47 eli 46 uupuu.

      Mikä on sulake 23 (independent heater)?

      Mistä löytyvät sulakkeet nro 75&76?
      Tuo 47 on muistaakseni juurikin webaston sulake. Täältä löytyy lisää.
      ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

      Comment

      • Dunky
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 4927
        • Kotka

        #4
        Originally posted by joksi82 View Post
        Ne näkyvät isojen johtonippujen takana, ja en ainakaan itse keksinyt miten niihin pääsisi helposti käsiksi (ks. kuva).
        Runkomoduli vaan pois tieltä niin tulee jo ruhtinaallisesti tilaa
        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎