Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 avain

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bob9
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 92
    • Leppävirta

e39 avain

Avain meni toiminta kunnottomaksi puukotin avaimen auki. Ladattava litiumu oli menettänyt varauksensa vaihdoin uuden akun mutta avain ei enää koodaannu. Pitääkö se koodata jotenkin muuten ensin kun akku vaihdettu?
  • jarzap
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 319
    • Sodankylä/Pyhäsalmi

Auttasko tämä
    "Paska analyysi!"

Comment

• Kähmy
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2007
      • 422
      • Kempele

Moi, mulla hieman samanlaisia kokemuksia. Edellisessä autossa puukotin avaimen kanssa auki, vaihdoin siihen akun ja hyvin koodautui. Nykyisessä sama homma, mutta ei koodaudu millään. Olen tehnyt vaikka kuinka monta kertaa tuon koodauksen, mutta ei mene millään läpi. Tein sen koodauksen myös toimivalle avaimelle ja hyvin meni, eli tuo mun koodaus-proseduuri toimii (se on ihan sama, mikä löytyy manuaalista tai tuolta alhaalta). Tuossa ym.linkissä taitaa olla prefacelift-avain, mulla facelift. Siihen löytyy ohjeet esim täältä:

-Kähmy
      e46 325xi
      Yamaha FZR 1000 EXUP
      ex-e39 530i Touring

Comment

• bob9
        Bimmer Rookie
        • Jul 2004
        • 92
        • Leppävirta

Originally posted by Kähmy View Post
        Moi, mulla hieman samanlaisia kokemuksia. Edellisessä autossa puukotin avaimen kanssa auki, vaihdoin siihen akun ja hyvin koodautui. Nykyisessä sama homma, mutta ei koodaudu millään. Olen tehnyt vaikka kuinka monta kertaa tuon koodauksen, mutta ei mene millään läpi. Tein sen koodauksen myös toimivalle avaimelle ja hyvin meni, eli tuo mun koodaus-proseduuri toimii (se on ihan sama, mikä löytyy manuaalista tai tuolta alhaalta). Tuossa ym.linkissä taitaa olla prefacelift-avain, mulla facelift. Siihen löytyy ohjeet esim täältä:

-Kähmy
        Juurinäin mullakin eli toinen koodaantuu mutta lisä koodaus toisella ei onnistu.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎