Avain meni toiminta kunnottomaksi puukotin avaimen auki. Ladattava litiumu oli menettänyt varauksensa vaihdoin uuden akun mutta avain ei enää koodaannu. Pitääkö se koodata jotenkin muuten ensin kun akku vaihdettu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 avain
Collapse
X
-
Moi, mulla hieman samanlaisia kokemuksia. Edellisessä autossa puukotin avaimen kanssa auki, vaihdoin siihen akun ja hyvin koodautui. Nykyisessä sama homma, mutta ei koodaudu millään. Olen tehnyt vaikka kuinka monta kertaa tuon koodauksen, mutta ei mene millään läpi. Tein sen koodauksen myös toimivalle avaimelle ja hyvin meni, eli tuo mun koodaus-proseduuri toimii (se on ihan sama, mikä löytyy manuaalista tai tuolta alhaalta). Tuossa ym.linkissä taitaa olla prefacelift-avain, mulla facelift. Siihen löytyy ohjeet esim täältä:
-Kähmye46 325xi
Yamaha FZR 1000 EXUP
ex-e39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by Kähmy View PostMoi, mulla hieman samanlaisia kokemuksia. Edellisessä autossa puukotin avaimen kanssa auki, vaihdoin siihen akun ja hyvin koodautui. Nykyisessä sama homma, mutta ei koodaudu millään. Olen tehnyt vaikka kuinka monta kertaa tuon koodauksen, mutta ei mene millään läpi. Tein sen koodauksen myös toimivalle avaimelle ja hyvin meni, eli tuo mun koodaus-proseduuri toimii (se on ihan sama, mikä löytyy manuaalista tai tuolta alhaalta). Tuossa ym.linkissä taitaa olla prefacelift-avain, mulla facelift. Siihen löytyy ohjeet esim täältä:
-Kähmy
Comment
-
Comment