Announcement

Collapse
No announcement yet.

M47 huohotin (E39 -03)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • samtheman1
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2008
    • 208
    • Mikkeli

    M47 huohotin (E39 -03)

    Voiko kyseisen mallin huohotinta huoltaa/puhdistaa jollain tavalla vai korjaanko uudella?
    -Ennen hyvä suunnistaja, nykyisin erakko-

    Exiä E39 520D, E38 735

    Nykyisiä E61 525D, E65 745
  • samtheman1
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2008
    • 208
    • Mikkeli

    #2
    Kone alkoi syömään enenevässä määrin öljyä sekä savutti. Myös polttoaineen kulutus kasvoi. Öljyä ei valu ulospäin koneesta. Nyt vaihdoin huohottimen. Autolla ajettu yli 300t ja varmasti alkuperäinen osa paikoillaan. Tässä mallissa se ns."huoparulla" öljynerottimena, eikä sitä saanut erikseen vaan tuli koko huohotinhässäkkä mukana. Hinta ei ollu kuitenkaan paha, 66e. Vaihtoon meni itseltä n.puoli tuntia. Toivottavasti öljyn kulutus loppuu tai ainakin radikaalisti vähenee nyt...
    -Ennen hyvä suunnistaja, nykyisin erakko-

    Exiä E39 520D, E38 735

    Nykyisiä E61 525D, E65 745

    Comment

    • Fastpiksu
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2010
      • 1571
      • Kajaani-Paltamo

      #3
      Jos ei tule huohottimella kuntoon, niin kannattaa turboa vilkaista jo noilla kilometreillä.
      Chevrolet Express van
      Ford Escort -76 powered by Holset-Megasquirt-Cosworth. Vappuna -16 ajossa??
      E36 325i group F

      Ex:
      e34 525i
      e34 525tds "superturbo"
      e39 530d M-Sport

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎