Onkohan kellään kokemusta E39:n huoltovalojen kuittaamisesta koodilukijalla?
Ostin tuossaviimeviikolla Sixtekillä myynnissä olevan SI300 Huoltovalon kuittaajan, mutta en ole vielä ohjeiden mukaisilla toimilla saanut vielä huoltovaloja sammumaan.
Ohjeen mukaan autoon pitää laittaa virrat päälle ja sen jälkeen kuitata joko inspection tai oil -valo (kokeiltu myös resetoida insp ennen öljynvaihdon kuittaamista). Lisäksi olen kokeillut samaa myös virta-avaimen ollessa ensimmäisessä asennossa (jolloin huoltovalot eivät vielä syty).
Kyseessä siis vm. -98 523i
Ostin tuossaviimeviikolla Sixtekillä myynnissä olevan SI300 Huoltovalon kuittaajan, mutta en ole vielä ohjeiden mukaisilla toimilla saanut vielä huoltovaloja sammumaan.
Ohjeen mukaan autoon pitää laittaa virrat päälle ja sen jälkeen kuitata joko inspection tai oil -valo (kokeiltu myös resetoida insp ennen öljynvaihdon kuittaamista). Lisäksi olen kokeillut samaa myös virta-avaimen ollessa ensimmäisessä asennossa (jolloin huoltovalot eivät vielä syty).
Kyseessä siis vm. -98 523i
Comment