Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 näytön nollaus / resetointi peruslukelmiin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • EPDM
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2005
    • 4621
    • Lahti.

e39 näytön nollaus / resetointi peruslukelmiin?

Eli, 540i vm 99 isolla tietokone näyttöön, siis mittarin, olen saannut sen aikaiseksi että siitä vaan näkee polttoaineen kulutuksen 1 ja 2 määrät. Uudestaan vasemman viiksen painamiseen ei suinkaan antaa ne lisätiedot kuten normaalisesti, vaan alimmainen näyttö menee pimeäksi.

Olen siis räplänyt asetukset niin päin pyllyä että olen asettanut jonkunlainen kulutuksen suositus tai tavoite, noin ainakin olettaisin. Laite aina sillöin tälläin piipaa, ehkä kertomaan minulle että kulutuksen ylärja on ylitetty, tai jotakin vastaavan fantastisten ja hyödöllinen tietoa.

Eli miten nollaan koko härdelli taas takaisin perus lukelmien, että saan kaikki tiedot näkymään mittarin alarivistä? MID näytoössä kaikki toimii...sen mitä siitä ymmärän.

hjelp!
    Viviendo en Lahiti
    BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
    Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
    Vw Corrado vr6
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

Ota akku irti niin pitäis mennä perusasetuksiin.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• EPDM
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2005
      • 4621
      • Lahti.

kokeillaan, thx.
      Viviendo en Lahiti
      BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
      Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
      Vw Corrado vr6

Comment

• Tipe
        Bimmer Rookie
        • Jan 2005
        • 112
        • Turku

Originally posted by EPDM View Post
        Eli, 540i vm 99 isolla tietokone näyttöön, siis mittarin, olen saannut sen aikaiseksi että siitä vaan näkee polttoaineen kulutuksen 1 ja 2 määrät. Uudestaan vasemman viiksen painamiseen ei suinkaan antaa ne lisätiedot kuten normaalisesti, vaan alimmainen näyttö menee pimeäksi.

Olen siis räplänyt asetukset niin päin pyllyä että olen asettanut jonkunlainen kulutuksen suositus tai tavoite, noin ainakin olettaisin. Laite aina sillöin tälläin piipaa, ehkä kertomaan minulle että kulutuksen ylärja on ylitetty, tai jotakin vastaavan fantastisten ja hyödöllinen tietoa.

Eli miten nollaan koko härdelli taas takaisin perus lukelmien, että saan kaikki tiedot näkymään mittarin alarivistä? MID näytoössä kaikki toimii...sen mitä siitä ymmärän.
        Onkohan siinä muuta sekaisin, kuin että olet valinnut mittaristoon näytettäväksi pelkästään kulutus 1 ja 2 lukemat? Pitämällä viiksen BC-nappia hetken pohjassa ei MIDistä pysty valitsemaan muita toimintoja enää mittaristossa näytettäviksi? Kuvaus ainakin sopisi tuohon, itselläkin on valittuna vain kulutus 1 ja 2 sekä range mittaristossa näytettäviksi, noista seuraava BC-napin painallus pimentää näytön.

Muista piippauksista en tiedä, mutta oletko tarkistanut ettet ole laittanut MIDin kautta nopeusvaroitinta päälle? Siitä ainakin tulee varoituspiippaus, kun ajetaan asetettua arvoa kovemmin.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎