Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 navi näyttö

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jutu
    Newbiemmer
    • Apr 2009
    • 1
    • kaakkois-suomi

e39 navi näyttö

E39 faceliftin navin näyttö aukeaa joka kerta kun avaa jonkun ovista,siinä se sit surisee 3 tai 4 kertaa kiini-auki-kiinni..... Välillä aukee myös kesken ajon. Missä muussa kun käyttäjässä vikaa??
    Lisää tyhmiä kysymyksiä varmaan seuraa kunhan kerkee tutustumaan tuohon ostokseen paremmin....
  • Väiski
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 412
    • Pirkanmaa

Oisko navilevy lukukelvoton tai ainakin likainen.
    "horsepower sells cars, torque wins races"
    F10 M550dx 470/900

Comment

• Dunky
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 4929
      • Kotka

Tässä on varmasti kyseessä se näyttö joka aukeilee, ei itse navi laskuri
      Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• Väiski
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2007
        • 412
        • Pirkanmaa

Originally posted by Dunky View Post
        Tässä on varmasti kyseessä se näyttö joka aukeilee, ei itse navi laskuri
        Ah, kappas , sori niin olikin .

OT: Luin vähän nopeesti, mulla teki sitä että näyttöruutun tuli bmw logo --> tyhjä --> bmwlogo jne ja myös ajaessa tapahtui näin välillä. Syy oli tuhoutunut DVD.
        "horsepower sells cars, torque wins races"
        F10 M550dx 470/900

Comment

• pahin
          Newbiemmer
          • Jan 2004
          • 29
          • Taipalsaari

E39 530i navin luukku

Minullakin E39 faceliftin navin näyttö aukeaa satunnaisesti vähintään 1 kertaa viikossa kun avaa jonkun ovista. Siinä se sit surisee auki-kiinni... missähän mahtaisi olla vika, näyttö, virtalukon pohja...?
          Last edited by pahin; 04-12-2012, 16:04.

BMW 750iA E32 -92
          BMW 530iA E39 Sedan M-Sport -00
          BMW 525iA E39 Sedan -01 ”Japan Import”
          BMW 523i E39 Touring -99
          BMW 325iA E30 Cabrio -91
          MB SLK230 AMG R170 -98 ”Japan Import”
          Toyota Celica LT TA22 -72

Comment

• cba
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 3464
            • Ylivieska

Näytön sisällä olevat rajakytkimet takeltelee, korjattavissa oleva vika

Comment

• _chris_
              Bimmer Fanatic
              • Aug 2003
              • 442
              • Nokia

Ihmettelin yks päivä tätä lueskellessa, että kylläpä on joillain ihme vikoja. Mikä lie kohtalon oikku, mutta eiköhän tänään iskenyt sama vika omaankin autoon .

Oliko tuohon rajakytkimien korjaukseen tarkempaa ohjetta? Olen tuon näytön pari kertaa aikoinaan avannut, kun tuli vaihdettua uusi LCD-paneeli, mutta ei tullut silloin pistettyä merkille noiden kytkimien toimintaa.
              BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
              Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

Comment

• _chris_
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2003
                • 442
                • Nokia

Originally posted by _chris_ View Post
                Ihmettelin yks päivä tätä lueskellessa, että kylläpä on joillain ihme vikoja. Mikä lie kohtalon oikku, mutta eiköhän tänään iskenyt sama vika omaankin autoon .

Oliko tuohon rajakytkimien korjaukseen tarkempaa ohjetta? Olen tuon näytön pari kertaa aikoinaan avannut, kun tuli vaihdettua uusi LCD-paneeli, mutta ei tullut silloin pistettyä merkille noiden kytkimien toimintaa.
                Sainkin ongelman korjattua käyttämällä akunkenkää irti hetken aikaa. Näyttö kaipasi vain kunnon resetointia.
                BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
                Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

Comment

• cba
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 3464
                  • Ylivieska

Originally posted by _chris_ View Post

Ei siihen sen kummempia ohjeita ole, kun näytön purkaa niin kytkinten toiminnan saa selville Tuo vika tahtoo monesti tulla vasta pakkaskeleillä ilmi, ainakin mitä noita muutaman olen korjannut :think

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎