Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 keskuslukitus ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Simly
    Bimmer Rookie
    • Feb 2009
    • 38
    • Finland

E39 keskuslukitus ongelma

Kyseessä oleva auto e39 523 -96, jossa keskuslukitus pelaa avaimella, mutta ei kauko-ohjauksella.

Avain on testattu toiseen autoon ja toimii. Kun kytkee auton BMW Scanner niin huomaa, että avainkoodi on tallella ja sen pystyy vaihtamaan sillä avaimen uudelleen ohjelmoinilla.

Eli viesti tulee perille, mutta ei ohjaa keskuslukitusta. BMW Scanner ei anna tästä virhe koodia.

Onko ehdotuksia missä vika?
    Last edited by Simly; 11-06-2009, 17:07.
  • bayer 320
    Bimmer Rookie
    • Jul 2004
    • 119
    • itä-suomi

Samaa ittekin kyselen!
    Mulla toimii siten että noin +19,1C:think loppuu kaken toiminta, sen yli loppuu toiminta molemmilta avaimilta. hienosti toimii alle sen. Inpalla yritin kokeilla mikä vikana, mut tietenkin vika oli silloin päällä ja module ei vastannu.!
    Purin myös takapilarista irti sen RF/tms modulin ja tarkastin liitokset, ei apua.
    myös mulla toimii avaimella aina. Tämähän on aivan selvä komponentti vika muttei ainakaan toi rf moduli ollut avattavaksi tehty, ja sieltä kautta kulkee myös radion signaalit! Onko jollekin naksahtanut samavika ja saanut sen toimimaan???? esim juurikin tämän rf moduulin vaihdolla?? Kyllä se moduuli auki saadaan kunhan vain tietäis varmuudella että vika on siinä..
    oma vessa e39 523/98"

Comment

• 205/65-15H
      BTCF Member
      • Mar 2008
      • 1422

Mulla bensaluukun keskuslukitus ei toimi. Mistä vikaa kannattaisi alkaa etsiä?
      e39 520i-01 M54B22 manual, 95-184 tkm äidillä ajossa
      e61 530Xi-08 N53B30 manual, 72-183 tkm talvi-nelikko myydään (ei esittelyä vielä missään)
      Ioniq5 AWD -22
      Leaf 40kwh -18

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎