Eli auto on -99 528 farkku jossa vakiona takana ilmajouset. Pitää paineet ja kompura pyörii silloin tällöin ja perä on normi korkeudella. Heti kun lähdet laitan virrat niin kojelautaan tulee selflevel.susp.inact teksti ja jos nollat ni puolen minuutin päästä tulee taas sama teksti. Kompuran olen purkanut atomeiksi kerran ja puhdistanut ja voidellut anturit. Samalla vaihdoin akun vieressä olevan pikku boxin joka ohjaa niitä ilmajousia jotenkin ja ei vaikuttanut mitenkään. Testerissä valitti että ei saa yhteyttä, tarkista johdotukset. Kaikki anturit olen herkistellyt. Tietääkö kukaan kuka ymmärtää oikeasti noiden ilmajousien päälle ni loppus tää pelleily? Kohta revin ilmajouset veke ja laitan tavalliset tilalle ni loppuu pelleily. Apuja olisin kovasti vailla..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 touring ilmajousia herjaa ajotietokone..
Collapse
X
-
Originally posted by zuge View PostEli auto on -99 528 farkku jossa vakiona takana ilmajouset. Pitää paineet ja kompura pyörii silloin tällöin ja perä on normi korkeudella. Heti kun lähdet laitan virrat niin kojelautaan tulee selflevel.susp.inact teksti ja jos nollat ni puolen minuutin päästä tulee taas sama teksti. Kompuran olen purkanut atomeiksi kerran ja puhdistanut ja voidellut anturit. Samalla vaihdoin akun vieressä olevan pikku boxin joka ohjaa niitä ilmajousia jotenkin ja ei vaikuttanut mitenkään. Testerissä valitti että ei saa yhteyttä, tarkista johdotukset. Kaikki anturit olen herkistellyt. Tietääkö kukaan kuka ymmärtää oikeasti noiden ilmajousien päälle ni loppus tää pelleily? Kohta revin ilmajouset veke ja laitan tavalliset tilalle ni loppuu pelleily. Apuja olisin kovasti vailla..
SamppaAlku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
-
-
Anturin johto..
Anturien johtimet ovat herkkiä hapettumaan, tutki auton alta liittimet ja pese liitin elektrosprayllä. Omaan tämä auttoi
Originally posted by zuge View PostEli auto on -99 528 farkku jossa vakiona takana ilmajouset. Pitää paineet ja kompura pyörii silloin tällöin ja perä on normi korkeudella. Heti kun lähdet laitan virrat niin kojelautaan tulee selflevel.susp.inact teksti ja jos nollat ni puolen minuutin päästä tulee taas sama teksti. Kompuran olen purkanut atomeiksi kerran ja puhdistanut ja voidellut anturit. Samalla vaihdoin akun vieressä olevan pikku boxin joka ohjaa niitä ilmajousia jotenkin ja ei vaikuttanut mitenkään. Testerissä valitti että ei saa yhteyttä, tarkista johdotukset. Kaikki anturit olen herkistellyt. Tietääkö kukaan kuka ymmärtää oikeasti noiden ilmajousien päälle ni loppus tää pelleily? Kohta revin ilmajouset veke ja laitan tavalliset tilalle ni loppuu pelleily. Apuja olisin kovasti vailla..- BMW 540iA Touring -
- BMW 330Xi Touring -
Comment
-
-
Pitää vielä irrotella, puhdistaa ne kertaalleen ja ostaa sitä sähkösprayta jos vaikka korjaantus.. Onkohan nuo anturit miten herkkiä hajoamaan..? En osaa sanoa millä ohjelmalla on luettu vikakoodit mutta työn teki tunturi jukka saarijärvellä. Pitäs olla ihan pätevä bmw-miesPlymouth Duster 454 twin turbo
Dodge RAM Cummins
Chevrolet Corvette C5 turbo
BMW M3 e92 coupe
BMW 635 csi E24 Turbo
E34 RB25DET
E39 540
E34 540
E30 325 turbo
E28 535
E34 535
1.2 lata..
-über Züge-
Comment
-
-
sähköjohdot
Omassa oli johtonippu mennyt rikki. Johto nippu tuli peräluukusta ja meni ilmeisesti apurungon yli,siitä oli päässyt hiestämään muutaman poikki. Ylimääräinen anturikin löytyy,kun luulin että siinä oli vika. Johto nipun saa kohtuu helposti pois kun ottaa peräluukusta sen pikku levyn irti,on kiinni vaa kahdella ruuvilla sidontakoukuista.
Comment
-
-
Jos kerran ei testerillä pääse tasonsäätömoduuliin (EHC) kiinni mutta säätö toimii niin todennäköisesti väyläyhteys poikki. Kannattaa varmistaa että muihin K-väylän moduuleihin pääsee kiinni ettei väylä ole jumissa.
Mittaristo heittää tuon vikailmoituksen juurikin sen takia koska ei saa yhteyttä ohjainyksikköön.
Elikkä väyläjohtimen mittaus moduulilta yhdyspisteeseen.
Tasonsäätömoduuli keskustelee K-väylän kautta mittaristolle pinnistä 15 (valko/puna/kelta), fyysisesti hanskalokeron takana olevaan yhdyspisteeseen.
Kun hanskalokeron irrottaa, näkyy nuo väylien yhdyspisteet vasemmalla puolella liitinrimoina mihin menee monta johtoa jotka kyseisessä rimassa kaikki samaa väriä.
Sieltä sitten etit tuon k-väylän liitinriman missä valko/puna/kelta väriset johtimet ja mittaat johtaako tasosäätömoduulille asti.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Comment