lasinpyyhkimen viiksen vaihto e39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janne-90
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 246
    • Naantali

    lasinpyyhkimen viiksen vaihto e39

    millanen homma on vaihtaa lasinpyyhkimen viiksi e39 528:siin.. ??
    airbag pois ratti pois ja mitä muuta ?? muovit ympäriltä ja ??
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Siinähän se aikalailla onkin, muovien irroittamisen jälkeen näetkin jo miten se viiksi on kiinni.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • Janne-90
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2008
      • 246
      • Naantali

      #3
      tänään tuli viiksi jonka sain paikalleen turhaa tutkimistyötä tehtiin pari päivää sitten mutta eipä haittaa.. rattia ja airbagiä siis Ei tarvitse ottaa pois.. kun ottaa muovit ympäriltä niin saa vaihdettua

      Comment

      • R.I.P
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2007
        • 235
        • Varsinainen Suomi

        #4
        apuva tarvitseville

        Joo, liian myöhään vastattu, mutta silti muille apua tarvitseville; vaihdoin myös vilkkuviiksen eilen...

        Eli ruuvit (1 kpl/puoli) auki ratin takaa, ylä- ja alapuolelta, sitte varovasti vedät muovipuolet toisistaan irti. Viiksi lähtee irti klipsuja painamalla ylä- ja alapuolelta, irrotat johtosarjan, vaihdat osan ja sitten kokoat päinvastaisessa järjestyksessä.
        Helppoa kun näki varaosasta miten se on kiinni...luulin että kyseessä iso homma, mutta meni kokonaiset 15 min, sisältäen myös varaosapaketin avaamisen sekä koeajon.

        Vilkkuviiksi meni vaihtoon kun vasemmalle käännyttäessä vilkku jäi päälle - se alkoi pikkuhiljaa vituttamaan.
        BMW. Flugzeugmotoren mit vier Rädern dran.

        Comment

        • Havis
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1845
          • Kotona/Poissa

          #5
          Originally posted by R.I.P View Post
          Eli ruuvit (1 kpl/puoli) auki ratin takaa, ylä- ja alapuolelta, sitte varovasti vedät muovipuolet toisistaan irti. Viiksi lähtee irti klipsuja painamalla ylä- ja alapuolelta, irrotat johtosarjan, vaihdat osan ja sitten kokoat päinvastaisessa järjestyksessä.
          Helppoa kun näki varaosasta miten se on kiinni...luulin että kyseessä iso homma, mutta meni kokonaiset 15 min, sisältäen myös varaosapaketin avaamisen sekä koeajon.

          Vilkkuviiksi meni vaihtoon kun vasemmalle käännyttäessä vilkku jäi päälle - se alkoi pikkuhiljaa vituttamaan.
          Paljonko vilkkuviiksi maksoi?

          On nimittäin tuo vaihto edessä itselläkin, kun vilkku ei palauta jos auto on seisonut helteessä jonkin aikaa. Kun kabiini jäähtyy ilmastoinnin puhaltaessa, palautus alkaa toimia normaalisti. Viiksen lopun enteitä?...
          "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

          E60 523iA -08

          Comment

          • R.I.P
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2007
            • 235
            • Varsinainen Suomi

            #6
            Originally posted by Havis View Post
            Paljonko vilkkuviiksi maksoi?

            On nimittäin tuo vaihto edessä itselläkin, kun vilkku ei palauta jos auto on seisonut helteessä jonkin aikaa. Kun kabiini jäähtyy ilmastoinnin puhaltaessa, palautus alkaa toimia normaalisti. Viiksen lopun enteitä?...

            Khyyl, tuttuja oireita...

            Viiksi maksoi maltaita marmorilla (120 €), niin päätin jättää sen sinne.

            Koita bongata joku purkuauto, semmoisen löysin täältä foorumilta.
            Myyjä kävi purkamassa viiksen autosta, lähetti (15€ + pk) ja hyvin toimii.
            BMW. Flugzeugmotoren mit vier Rädern dran.

            Comment

            • Havis
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2004
              • 1845
              • Kotona/Poissa

              #7
              Originally posted by R.I.P View Post
              Khyyl, tuttuja oireita...

              Viiksi maksoi maltaita marmorilla (120 €), niin päätin jättää sen sinne.

              Koita bongata joku purkuauto, semmoisen löysin täältä foorumilta.
              Myyjä kävi purkamassa viiksen autosta, lähetti (15€ + pk) ja hyvin toimii.
              Hyvä vinkki. Katoin netistä varaosahaulla, ja 20km:n päästä löyty sopivan ikäisestä E39:stä toinen viiksi 30,- hintaan.

              "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

              E60 523iA -08

              Comment

              Working...
              X