Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raidetangonpää e39

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kartsa
    Bimmer Rookie
    • May 2006
    • 59

    Raidetangonpää e39

    Tässä olis ehkä tyhmä kyssäri mut mitä eroa on 528 ja 535 raidetangoissa on vaan himpun kalliimpi tohon v8:iin ja esim motonetistä ei saa ollenkaan v8 malliin. Molemmat autot siis e39 ja vm99
  • Exami
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 986
    • Hyvinkää, Tuusula

    #2
    Originally posted by kartsa View Post
    Tässä olis ehkä tyhmä kyssäri mut mitä eroa on 528 ja 535 raidetangoissa on vaan himpun kalliimpi tohon v8:iin ja esim motonetistä ei saa ollenkaan v8 malliin. Molemmat autot siis e39 ja vm99
    Eikös V8 mallissa ole ihan erilainen ohjaus? simpukka?! kuitenki näin muistasin että v8 mallissa erilainen kuin 6koneisissa..
    sigpic
    Now:Mercedes-Benz 280SE 6.8, Mercedes-Benz W204, Mercedes-Benz W201 M50T (1/4mile: 9.83 @ 239)

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 9990
      • KVLA

      #3
      Originally posted by kartsa View Post
      Tässä olis ehkä tyhmä kyssäri mut mitä eroa on 528 ja 535 raidetangoissa on vaan himpun kalliimpi tohon v8:iin ja esim motonetistä ei saa ollenkaan v8 malliin. Molemmat autot siis e39 ja vm99
      Etuakselistot ja ohjainlaitteet on ihan erillaiset.6-koneelliset on hammastangolla V8-koneelliset on varustettu ohjaussimpukalla,kuten jo Exami kirjoitti.

      Vertaileppa kuvia ohjauslaitteista:
      V8=


      L6=
      Last edited by Heguli 31; 27-07-2009, 15:20.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎