Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 kytkin dilemma

Collapse
X
Collapse
+ More Options
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • huotari
    Bimmer Rookie
    • Jun 2009
    • 54
    • Kuusamo

e39 kytkin dilemma

mulla on tuollanen 525tds -99 tourinki ja siitä alkaa loppuun kytkin kohtsillaan.. siihen on lastu laitettu niin sen takia se varmaanki alko porsiin.

mutta asiaan. soitin KL-varaosiin ja kyselin jämerämpää kytkintä ja se poika alko kaiveleen niitä tietoja ja nämä selvis.

BMW E39 M5 kytkinakseli olis 10-hampainen ja halkaisija 240mm.

BMW E39 525 TDS kytkinakseli olis MYÖS 10-hampainen ja halkaisija 240mm.

molemmissa on sama kaksoismassa vauhtipyörä hässäkkä.

voiko olla et tuo kytkin kävis meikäläiselle..? ainaki mitä ite mietin niin ei tuossa voi olla esteitä..

kiitos jo etukäteen..!?
  • IKa
    BTCF Member
    • Apr 2007
    • 877
    • Klaukkala

Originally posted by huotari View Post
    mulla on tuollanen 525tds -99 tourinki ja siitä alkaa loppuun kytkin kohtsillaan.. siihen on lastu laitettu niin sen takia se varmaanki alko porsiin...
    Paljonkos sulta sitä vääntöä nyt sitten löytyy? Jos sitä on max. 570Nm, niin sitten suosittelen kääntymään Sachs Performancen puoleen. Itselläni on Sachs Performancen paketti M3 3.2:ssa ja ainakin toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen.

E39 525 TDS kytkinosat löytyvät täältä: http://www.sachsperformance.com/EU/s...1097/index.htm

Ilkka
    G22 coupe M440i A xDrive MHEV -22

Comment

• huotari
      Bimmer Rookie
      • Jun 2009
      • 54
      • Kuusamo

no onhan se tuoki joo vaihtoehto mut M5 kytkin maksais 430e tarvike ja alkuperänen 520e. luulis et seki kestää jo lähemmäks 550-650nm..?

siis sen takia joutuu vähä miettiin ku ei tuota ylimäärästä rahaa ole kovin hirveitä eikä viittis tehä ton vakiokytkimen kans kerran vuodessa samaa remonttia..

Comment

• huotari
        Bimmer Rookie
        • Jun 2009
        • 54
        • Kuusamo

osaako kukaan sanoa sen tarkemmin et voisko noi kytkimet käydä päittäin..?

Comment

Working...
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎