Elikkä -96 2.8 ei halua käynnistyä lämpimänä ajon jälkeen. Eli siis just esim. markettien pihoilla, antaa sahata jonkinverran ja sitten kun lopulta jää käyntiin, niin silloinkin moottori kiertää alle 500 ja melkein sammuu.
Kylmänä hörähtää kylläkin ihan kivasti käyntiin. Akku uusittu viime talvena ja bensansuodattimen kunnosta minulla ei ole mitään hajua.
Olisko tämä se sama kampi-akselin tunnistin, tuleeko siitä vikakoodia muistiin? Katselin mittaristosta vikakoodeja, ja siellä ei ollut uutta koodia sen yhden vanhan lisäksi (se siellä muistissa oleva koodi on muistaakseni C78100, eli merkkiliikkeen testerin mukaan se tarkoittaa bensamittaria ja sen toimintahäiriötä, mutta mittari toimii silti ihan hyvin).
Olisko kellään ideoita? Moottorin ilmansuodatin on vaihdettu ja siinäpä ne sitten tulikin lueteltua... Voisi tietenkin katsella niitä imusarjan tunnistimia, olisko kellään antaa joitakin ohjearvoja niille?
Kylmänä hörähtää kylläkin ihan kivasti käyntiin. Akku uusittu viime talvena ja bensansuodattimen kunnosta minulla ei ole mitään hajua.
Olisko tämä se sama kampi-akselin tunnistin, tuleeko siitä vikakoodia muistiin? Katselin mittaristosta vikakoodeja, ja siellä ei ollut uutta koodia sen yhden vanhan lisäksi (se siellä muistissa oleva koodi on muistaakseni C78100, eli merkkiliikkeen testerin mukaan se tarkoittaa bensamittaria ja sen toimintahäiriötä, mutta mittari toimii silti ihan hyvin).
Olisko kellään ideoita? Moottorin ilmansuodatin on vaihdettu ja siinäpä ne sitten tulikin lueteltua... Voisi tietenkin katsella niitä imusarjan tunnistimia, olisko kellään antaa joitakin ohjearvoja niille?
Comment