Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 520 touringin madallus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ville86
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2008
    • 397
    • Lapua

    e39 520 touringin madallus?

    pitääs tourinkia vähä madaltaa ku meinaa olla yhtä keulimista koko ajelu..mitä sarjaa suosittelette ku iskarit on vakiot ja uudet nii ei viitti ruveta niitä vaihtamaha.Yritin ettiä searchilla mutta eipä taaskaan toimi mulla... h&r 40/15mm oon ajatellu mutta heittäkää ehdotusta kehiin ja jos on parempia vaihtoehtoja ku tua 40mm on vissihi aika max madallus vakio iskariilla..?korjatkaa jos oon vääräs..?
    -LapuaConnection-

    E30 320 cabriolet -91
    E46 320d touring -05
    E36 316 sedan -92
    ex:
    E36 325 cabriolet -94
    E39 520 touring -98
    E39 528 sedan -97
    E36 325 coupe -94


  • Ville86
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2008
    • 397
    • Lapua

    #2
    olis hyvä jos jollaki olis heittää kuvaa tuasta 40/15 madalluksesta?
    -LapuaConnection-

    E30 320 cabriolet -91
    E46 320d touring -05
    E36 316 sedan -92
    ex:
    E36 325 cabriolet -94
    E39 520 touring -98
    E39 528 sedan -97
    E36 325 coupe -94


    Comment

    • Martti
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 787
      • Suomi

      #3
      Tossa 2-sivulta löytyy kuva h&r -40mm etujousilla ja vakio m-sport iskareilla, perä vakio m-sport korkeus (tasonsäädöllinen). Kolmannella sivulla olevissa kuvissa paikallaan K.A.W. -60mm etujouset ja perää pudotettu n. 15mm. Iskarit edelleen samat.


      Ainakin noilla h&r:llä vakiopamput (myös ei m-sportit) toimii loistavasti, joten niiden uusimiseen ei siinä tapauksessa ole tarvetta. Jos ei matalammalle tarvi mennä niin voin lämpimästi kyllä suositella ko. vietereitä. Vakioalustaan verrattuna kyyti paranee huomattavasti jo ilman iskareiden vaihtoa, olettaen siis että ne ovat iskussa.

      Comment

      • Ville86
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 397
        • Lapua

        #4
        Originally posted by Martti View Post
        Tossa 2-sivulta löytyy kuva h&r -40mm etujousilla ja vakio m-sport iskareilla, perä vakio m-sport korkeus (tasonsäädöllinen). Kolmannella sivulla olevissa kuvissa paikallaan K.A.W. -60mm etujouset ja perää pudotettu n. 15mm. Iskarit edelleen samat.


        Ainakin noilla h&r:llä vakiopamput (myös ei m-sportit) toimii loistavasti, joten niiden uusimiseen ei siinä tapauksessa ole tarvetta. Jos ei matalammalle tarvi mennä niin voin lämpimästi kyllä suositella ko. vietereitä. Vakioalustaan verrattuna kyyti paranee huomattavasti jo ilman iskareiden vaihtoa, olettaen siis että ne ovat iskussa.

        juu kylläpä mä taidan tuan h&r 40/15 sarjan laittaa huomenna tilaukseen.eipä siitä ainakaa näytä pahaa sanottavaa olevan täälä foorumilla ja kiitoksia linkistä ku ei oikein tua haku meinaa koskaan toimia
        -LapuaConnection-

        E30 320 cabriolet -91
        E46 320d touring -05
        E36 316 sedan -92
        ex:
        E36 325 cabriolet -94
        E39 520 touring -98
        E39 528 sedan -97
        E36 325 coupe -94


        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎