Kyseessä salmiakit ja vm. 2000 523i M52B25TU. Irroteltiin sulakkeita nähdäksemme oliko niitä kärähtänyt ja nyt ei hälytin ilmeisesti toimi, mikä neuvoksi. Olen yrittänyt 1002 kertaa uudelleenohjelmoida avaimia muttei auto ns. kuule avaimiani. Kiitos jo etukäteen loistavista vastauksistanne
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 ei vastaanota avaimien uudelleenohjelmointia
Collapse
X
-
Originally posted by edelweiss View PostKyseessä salmiakit ja vm. 2000 523i M52B25TU. Irroteltiin sulakkeita nähdäksemme oliko niitä kärähtänyt ja nyt ei hälytin ilmeisesti toimi, mikä neuvoksi. Olen yrittänyt 1002 kertaa uudelleenohjelmoida avaimia muttei auto ns. kuule avaimiani. Kiitos jo etukäteen loistavista vastauksistanne
-Kähmye46 325xi
Yamaha FZR 1000 EXUP
ex-e39 530i Touring
-
-
Originally posted by Kähmy View PostAinakin facelift-e39:ssä on virtalukon kautta lataavat avaimet ja niistä vaan jossain välissä loppuu se akku. Itse olen pariin vaihtanut akun...
-KähmyBMW X5 4,6is -03
Ex: BMW 525IAT -02, BMW 316I -92
Comment
-
-
Originally posted by KATKU View PostLöytyiskö sun "korkeavarastosta" noita sopivasti ?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by edelweiss View PostKyseessä salmiakit ja vm. 2000 523i M52B25TU. Irroteltiin sulakkeita nähdäksemme oliko niitä kärähtänyt ja nyt ei hälytin ilmeisesti toimi, mikä neuvoksi. Olen yrittänyt 1002 kertaa uudelleenohjelmoida avaimia muttei auto ns. kuule avaimiani. Kiitos jo etukäteen loistavista vastauksistanne
Comment
-
Comment