Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 pissapojan täyttö vuotaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 530D M-Sport
    Bimmer Rookie
    • Oct 2007
    • 110
    • Tampere

e39 pissapojan täyttö vuotaa

Eli toi isompi "täyttöputki" vuotaa tai joku liitos on auki, kaikki valuu pohjasta maahan, miten tota kannattais lähteä selvittään kun sinne näkee kovin huonosti. Onko montakin liitosta tossa matkalla? Pakosarjan yläpuolelta/kohilta jostain tulee...
  • Vee-eit
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 709
    • Turku

Ota hanttimiehen puolelta muovinen sisälokari pois, näkee ainakin paremmin.
    Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

Comment

• 530D M-Sport
      Bimmer Rookie
      • Oct 2007
      • 110
      • Tampere

Ok kiitos! Meen katseleen.

Comment

• -JMV-
        BTCF Member
        • Feb 2005
        • 840
        • Etelä-Pirkanmaa

Kun saat vuotokohan selville, niin laittele tänne tietoo, mulla nimittäin sama vika päällä.
        F82 harraste

Comment

• 325E
          Bimmer Enthusiast
          • May 2006
          • 1227
          • LAHTI

Veikkaan että....

Originally posted by 530D M-Sport View Post
          Eli toi isompi "täyttöputki" vuotaa tai joku liitos on auki, kaikki valuu pohjasta maahan, miten tota kannattais lähteä selvittään kun sinne näkee kovin huonosti. Onko montakin liitosta tossa matkalla? Pakosarjan yläpuolelta/kohilta jostain tulee...
          Veikkaan vuotokohdaksi sitä siimamallista anturin kohtaa itse säiliön kohdassa se mistä lähtee konehuoneelle siimaa myöten säiliön sisällön määrän osoitin.

Itselläni se oli vuotokohta laitoin siihen uretaaniliimaines massaa ja hyvin pitää...

Comment

• Juppe
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 4541
            • TURKU

Mä taas oon törmääny pariinkin otteeseen vuotavaan ajovalon pesuriin. Tosi vittumainen paikantaa, kun sinne ei nää oikein mistään. Vuotaa o-renkaan välistä sieltä varresta, joka työntyy ulos, kun pesuria käytetään. Mäkin luulin että vuotais säiliön pohjasta...

Comment

• jsr85
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2007
              • 1375
              • Oulainen

Vänkärin puolelta muovinen sisälokari pois, sieltä löytyy parissakin autossa vaivannut "vika" kun pesuneste säiliön putkin on irronnut liitoksestaan.
              ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

Comment

• 530D M-Sport
                Bimmer Rookie
                • Oct 2007
                • 110
                • Tampere

Mä veikkaisin kans tota viimeistä, se on vuotanut niin kauan kun auto on mulla ollut ja siis vain täyttäessä pissapoikaa, ja toimi samalla tavalla ennen kuin vein sen laatikko ja tukivarsi remppaan, eli onkohan ne voinut vahingossa irroittaa sen kokonaan siellä huollossa? Sanoivat että se vuotaa kun hain sen ja sanoin että joo tiedän että se vuotaa, mutta en sit tienny että nyt kaikki tulee maahan...

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎