Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 ilmastointi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janne-90
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 246
    • Naantali

    e39 ilmastointi

    Moro!

    Ihan mielenkiinnosta täällä kyselen sellaista et mahtaako ilmastointipaneelissa olla vikaa vai onko se ominaisuus..

    Eli jos molemmille puolille laittaa vaikka 25 ja puhallusnopeus on tällöin aika pieni jos auto on lämmin nii jos laittaa matkustajan puolelle kylmää 16 nii puhallusnopeus ei kasva.. jos palauttaa säädön 25 ja laittaa kuskin puolelle 16 puhallus nopeus kasvaa.

    Eli kysymys kuuluu onko vikaa vai onko kuskinpuoli "määräävä" puhallusnopeuteen liittyen.

    Lämmintä ja kylmää tulee ihan normaalisti ja ilmastointi toimii. tälläisen huomasin vaan yks päivä

    Ja toisena kysymyksenä vois kysyy et luinki jostain et e39 AUTO asennossa puhallus tuppaa puhaltamaan jaloille aika paljon kuuluuko olla näin ??
  • *Mikko
    Newbiemmer
    • Jul 2009
    • 8
    • Hyvinkää

    #2
    Ainakin tuossa omassa e36:ssa tuo automaatti-ilmastointi käyttäytyy just samalla tavalla, että kuskinpuoli on "määräävä". Tiedä sitten, että onko meidän molempien laitteissa vikaa..??

    Comment

    • Arnolds
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 3311
      • Kajjjaani

      #3
      Originally posted by Janne-90 View Post
      Moro!

      Ihan mielenkiinnosta täällä kyselen sellaista et mahtaako ilmastointipaneelissa olla vikaa vai onko se ominaisuus..

      Eli jos molemmille puolille laittaa vaikka 25 ja puhallusnopeus on tällöin aika pieni jos auto on lämmin nii jos laittaa matkustajan puolelle kylmää 16 nii puhallusnopeus ei kasva.. jos palauttaa säädön 25 ja laittaa kuskin puolelle 16 puhallus nopeus kasvaa.

      Eli kysymys kuuluu onko vikaa vai onko kuskinpuoli "määräävä" puhallusnopeuteen liittyen.

      Lämmintä ja kylmää tulee ihan normaalisti ja ilmastointi toimii. tälläisen huomasin vaan yks päivä

      Ja toisena kysymyksenä vois kysyy et luinki jostain et e39 AUTO asennossa puhallus tuppaa puhaltamaan jaloille aika paljon kuuluuko olla näin ??

      En nyt varmaksi mene sanomaan, mutta jos on automilmastointi niin kyllä sen pitäisi oiken toimiessaan antaa kymempää sille puolen mikä valittuna.
      Jos kuskin puolen säädin laitetaan täysin kylmälle tai kuumalle niin silloin pitäisi tulla molemmin puolin samanlaista eli silloin tuo kuskin puoli on määräävä. :think Viisaammat korjatkoon.
      Auto-asennossa tulee ensin (kylmä/lämmin auto) lämmintä/kylmää vähän joka suuttimesta mutta kabiinin lämmettyä/viilennettyä puhallus tosiaan tulee enempi alas.
      paremmin tietävät voi sitten korjata vapaasti.
      F26 xDrive20d TwinPower

      EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

      Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

      Comment

      • *Mikko
        Newbiemmer
        • Jul 2009
        • 8
        • Hyvinkää

        #4
        Juu, kyllä se just noin pelaakin, ainakin minulla, että kylmempää/lämpimämpää ilmaa saa tulemaan sieltä vänkärin puolelta, mutta se kuskinpuoli vain määrää sen puhallusvoimakkuuden molemmille puolille.

        Comment

        • Janne-90
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2008
          • 246
          • Naantali

          #5
          niin mä vähä ajattelin et se kuskin puoli taitaa olla määräävä puhallusnopeuden suhteen. kaikki muu toimii kuten pitääkin eli kylmää tulee toiselle puolelle jos toiselle tulee kuumaa.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎