Noniin, merkkaakos tuo valo jotain muutakin, kuin kuluneita jarrupaloja, kun alkoi ykskaks palamaan ja paloissa on reilusti pintaa jäljellä?
Jarrut pelittää muuten ihan hyvin
Noniin, merkkaakos tuo valo jotain muutakin, kuin kuluneita jarrupaloja, kun alkoi ykskaks palamaan ja paloissa on reilusti pintaa jäljellä?
Jarrut pelittää muuten ihan hyvin
Jarrupalojen loppumisesta varoittavat anturit ovat oikeassa takapyörässä sekä vasemmassa etupyörässä, valo syttyy kun anturin johdin kuluu poikki osuessaan jarrulevyyn. Valon voi tietenkin sytyttää myös huono liitos anturijohdossa.
Jarrupalojen loppumisesta varoittavat anturit ovat oikeassa takapyörässä sekä vasemmassa etupyörässä, valo syttyy kun anturin johdin kuluu poikki osuessaan jarrulevyyn. Valon voi tietenkin sytyttää myös huono liitos anturijohdossa.
Voiko noita testata silleen, että ottaa molemmat anturit irti ja pistää sitten ne oikosulkuun/auki (riipuen siitä miten päin sen pitää olla) ja katsoo sammuuko valo silloin?
E39 varoittaa hyvissä ajoin niistä paloista. Ei ne paljoa maksa uusia Palat ja anturit siis.
Juu, uudet palat on jo hommattukin, mutta jos siinä käytetyssä palassa on 2mm vähemmän pintaa kuin uudessa, niin jotenkin tuntuisi oudolta jos siitä johtuisi, etenkin kun viimeeksi vaihtoi, niin valo ei palanut ja palat oli oikeasti lopussa
Juu, uudet palat on jo hommattukin, mutta jos siinä käytetyssä palassa on 2mm vähemmän pintaa kuin uudessa, niin jotenkin tuntuisi oudolta jos siitä johtuisi, etenkin kun viimeeksi vaihtoi, niin valo ei palanut ja palat oli oikeasti lopussa
Aaa tuota en tiennyt vaan sanoit vaan että "reilusti" pintaa. Ei sitten tietenkään kannata ostaa paloja. Tuosta testauksesta en osaa valitettavasti sanoa mitään.
Aaa tuota en tiennyt vaan sanoit vaan että "reilusti" pintaa. Ei sitten tietenkään kannata ostaa paloja. Tuosta testauksesta en osaa valitettavasti sanoa mitään.
Juu, uudet palaset hommasinkin, mutta kun olisi vähän turhaa hommaa ruveta vaihtamaan, kun ainoa ero paloissa olisi ainoastaan niiden ulkonäössä
ootkos kattonu myös sisemmän palan joka monesti kuluu enemmän kuin ulompi?
Katseltu on, nyt vaan kiinnostaisi tietää, voiko ne anturin piuhat iskeä oikosulkuun, että voisi testata onko siellä palassa vain syystä tai toisesta mennyt piuha poikki, vai onko jotain oikeaakin vikaa
Comment