Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 hella xenonin johto kärvähtänyt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • whector
    Bimmer Rookie
    • Apr 2009
    • 169
    • N/a

e39 hella xenonin johto kärvähtänyt

Moro! Kuvanmukainen http://www.tocar.fi/images/FL2000MEXUVASK.jpg punainen liitin on kärvähtänyt mystisesti minun autossa. Eli se "ulkokehällä" oleva 2 pinninen maajohto on palanut ja ympäriltä on muovia sulanut.

aluksi se ei vaikuttanut mihinkään, mutta nyt kun vaihdoin xenon polttimot, niin valo välähtää 1sek päälle ja sitten sammuu. voiko liitintä korjata itse, vai meneekö uusintaan? mistä noita voisi hankkia?

auto oli juuri korjaamolla missä vikaa ei osattu ratkaista. liitintä ei saanut kuulemma tarvikemyyjiltä?
  • buksin-1
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 4592
    • Keski-Pohjanmaa

Originally posted by whector View Post
    Moro! Kuvanmukainen http://www.tocar.fi/images/FL2000MEXUVASK.jpg punainen liitin on kärvähtänyt mystisesti minun autossa. Eli se "ulkokehällä" oleva 2 pinninen maajohto on palanut ja ympäriltä on muovia sulanut.

aluksi se ei vaikuttanut mihinkään, mutta nyt kun vaihdoin xenon polttimot, niin valo välähtää 1sek päälle ja sitten sammuu. voiko liitintä korjata itse, vai meneekö uusintaan? mistä noita voisi hankkia?

auto oli juuri korjaamolla missä vikaa ei osattu ratkaista. liitintä ei saanut kuulemma tarvikemyyjiltä?
    Ei ole normaalia, melkein tekisin Hella:lle reklamaation siis maahantuojan kautta. Jos tuon kautta asiaan ei löydy ratkaisua, laita PM
    Last edited by buksin-1; 13-11-2009, 21:12.
    Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
    Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
    SISUSTAT modaukset

Comment

• jsr85
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2007
      • 1375
      • Oulainen

Originally posted by whector View Post

Mulla olis mahd. ylimääräisenä tuollainen ballasti jossa liittimet ehjät.
      ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

Comment

• whector
        Bimmer Rookie
        • Apr 2009
        • 169
        • N/a

Originally posted by jsr85 View Post
        Mulla olis mahd. ylimääräisenä tuollainen ballasti jossa liittimet ehjät.
        Outo homma, eli otin tuon rikkinäisen ballastin irti autosta, ja hieman sen jälkeen myös toinen TOIMIVA ballasti kuskin puolella hajosi?

Nyt laitoin uuden ballastin vänkärin puolelle ja otin äskettäin hajonneen irti, ja odottelen että posti tuo vielä toisen uuden ballastin mulle.

Onko mahdollista että tuo ballasti hajoaa koska autossa on vain yksi toimiva ballasti kiinni? Vai miten se nyt tuollalailla hajosi?

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎