Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 käsijarrukahva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MaanteidenHerra
    Newbiemmer
    • Jan 2007
    • 15

    e39 käsijarrukahva

    piti tänään ajaa auto katsastukseen ja hiekkatiellä pari kertaa kunnolla nykäsin kahvasta kun pääsin konttorin pihaan ja nyppäsin kahvasta se ei enää naksahtanut lainkaan ja sitten kiskoin sitä oikein huolella niin sain kahvan lukittumaan ylös mutta sitten olikin koko kahvan vapautus napppi mennyt noin 5cm kahvan sisälle.
    auttakaa nyt miestä mäessä ajoaikaa 2pv jäljellä, eli miten kahvan saa joko korjattua ja tarvitseeko repiä koko keskikonsoli irti että pääsen kahvaan kiinni.
    sen kumin siitä jo otin irti ja ruuvimeisselillä pökein sitä ratashässäkkää että sain jarrun vapautettua.
  • Driver22
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2006
    • 2093
    • *

    #2
    Se nahkainen kahvansuojus lähtee ihan nykäisemällä irti, sitten pääset käsiksi vaijjereihin yms.

    Edit. vai mitäköhän yritit kysyä
    F31 330D Xdrive M-Sport

    Comment

    • MaanteidenHerra
      Newbiemmer
      • Jan 2007
      • 15

      #3
      hajonnut käsijarrukahva

      lähinnä kiinnostaisi miten saan kahvan naksumaan normaaliin tapaan ylös vedettäessä ja kahvan vapautusnapin oikealle paikalle, kyllähän sen kumin siitä apinakin osaa irti repiä

      Comment

      • Hanza
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2002
        • 1931
        • Juvan Shell. Requiescat in pace

        #4
        Ettei se itse kahva ole liukunut eteenpäin siihen nupin päälle?
        Itselläni oli samoja oireita aikoinaan e30 benettonissa.
        Tiukka ote ja kitruttelet sitä kahvaa taaksepäin, jos se liikkuu.
        Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

        t: luft waffel

        "Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

        Comment

        • MaanteidenHerra
          Newbiemmer
          • Jan 2007
          • 15

          #5
          Originally posted by Hanza View Post
          Ettei se itse kahva ole liukunut eteenpäin siihen nupin päälle?
          Itselläni oli samoja oireita aikoinaan e30 benettonissa.
          Tiukka ote ja kitruttelet sitä kahvaa taaksepäin, jos se liikkuu.
          Kiitoksia hanza olet selvästi alan ammattimiehiä kuvankin perusteella.
          Kahva oli tosiaan liikkunut eteenpäin ja sain sen takaisin kyllä puskettua, nyt kun vielä saisi sen naksahtelemaan ja lukittumaan normaaliin tapaan

          Comment

          • Samppae39
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2009
            • 1590
            • Vähäkyrö

            #6
            Originally posted by MaanteidenHerra View Post
            Kiitoksia hanza olet selvästi alan ammattimiehiä kuvankin perusteella.
            Kahva oli tosiaan liikkunut eteenpäin ja sain sen takaisin kyllä puskettua, nyt kun vielä saisi sen naksahtelemaan ja lukittumaan normaaliin tapaan

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎