E39+M52B25+ZF5hp18 -96 moottorin vaihtoprojekti.
Vaihdoin kyseiseen pulkkaan moottorin M52B25 vanhan tilalle. Auto vihdoin käymään ja piti ajaa tallista ulos, niin vaihteistossa ei ole ketään. Öljyä tuli turbiinin verran ulos irroittaessa moottoria, mutta nekin lisäsin takaisin. Otin moottorin irti turbiinin kanssa ja laitoin myös takaisin. Laatikko siis pötkötti paikallaan koko tapahtuman ajan. Kaikki putket ja liittimet ovat paikallaan, eikä vikakoodeja löytynyt. Onko mahdollista että vaihteiston öljypumpun hammastus menisi rikki tuolla edellä mainitulla tavalla?? Eli pitäisikö turbiini
laittaa ensin laatikkoon että varmistuisi boorien kohdilleen meno. Vai voisiko tässä olla jokin muu vika kuin öljypumppu? Tuntuu vain että laatikossa ei öljy kierrä kun auto ei tee mitään kepistä
Vaihdoin kyseiseen pulkkaan moottorin M52B25 vanhan tilalle. Auto vihdoin käymään ja piti ajaa tallista ulos, niin vaihteistossa ei ole ketään. Öljyä tuli turbiinin verran ulos irroittaessa moottoria, mutta nekin lisäsin takaisin. Otin moottorin irti turbiinin kanssa ja laitoin myös takaisin. Laatikko siis pötkötti paikallaan koko tapahtuman ajan. Kaikki putket ja liittimet ovat paikallaan, eikä vikakoodeja löytynyt. Onko mahdollista että vaihteiston öljypumpun hammastus menisi rikki tuolla edellä mainitulla tavalla?? Eli pitäisikö turbiini
laittaa ensin laatikkoon että varmistuisi boorien kohdilleen meno. Vai voisiko tässä olla jokin muu vika kuin öljypumppu? Tuntuu vain että laatikossa ei öljy kierrä kun auto ei tee mitään kepistä

Comment