Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Perien tyypit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soiled
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 3216
    • Mystinen Kuopio

    E39 Perien tyypit

    Ei kuulunut vastausta tuonne omaan yleiseen E39 osioon niin kokeillaan omana topikkinaan.

    Minkälaiset sisuskalut näissä E39 perissä on eli onko ne mallia TYPxxx vai?

    Tuohon 528:iin tutkailemassa lukkoa ja mietin, että saako siihen vaikka ämmän yksikköä vaihdettua normiyksikön tilalle tai sitten vaikka TYP188 tai 210 yksikköä. Ei tarvitsisi alkaa noita vetareita vaihtamaan ym. jos voisi käyttää vakioperän kuoria.
    Vähän on duunaamista tuon luistoneston ym. kanssa, mutta jos homma menisi yhtään siihen suuntaan, kun tuon E36 328:n perän kanssa niin :think
    Mystinen.Fi @ FB
    IG @tarmohanninen
    http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
    Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
    Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
    Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
  • kaol
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 5007
    • Ilmajoki

    #2
    520d-535i on TYP188K perä. (TYP188 ei käy)
    530d ja 540i on TYP220K
    M5 on TYP215

    Mitäs meinasit luistonestolle tehdä? Netissä ainakin on puhuttu, että sen toiminta menisi aika huolella sekaisin lukkoperän kanssa..
    Kokeilemalla se selviää...

    Comment

    • Soiled
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 3216
      • Mystinen Kuopio

      #3
      Mikähän tuon 188K erottaa normi 188:sta? Pitäisi ilmeisesti ottaa yksi E39 perä leikkuupöydälle ja alkaa kattelemaan miten noi käypäisyydet menee, tosin ei jaksaisi ostaa erikseen enää yhtään normiperää.
      Tossa E36:ssa sain ainakin ASC:n toimimaan normaalisti vaihtamalla vain tuon lukkoyksikön normaalin tilalle. Uskoisin vanhemmassa E39:ssä homman toimivan samaan tyyliin:think
      Mystinen.Fi @ FB
      IG @tarmohanninen
      http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
      Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
      Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
      Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

      Comment

      • Petri.Kekkonen
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 7431
        • Oulu

        #4
        Originally posted by Soiled View Post
        Uskoisin vanhemmassa E39:ssä homman toimivan samaan tyyliin:think
        Asiaa muistaakseni sivutaan täällä: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=122826
        E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
        E39 523i M Sport '00, Titansilber

        Comment

        • Soiled
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 3216
          • Mystinen Kuopio

          #5
          Noi tekstit on jo luettu ja niidenkin tiimoilta päättelin homman sujuvan "vanhemmalla" ASC:llä varustettujen E39:n kanssa samoin kuin tuon -96 E36 ASC:n kanssa.
          Ei vaan tahdo oikein löytyä mitään infoa noista TYPxxxK peristä
          Mystinen.Fi @ FB
          IG @tarmohanninen
          http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
          Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
          Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
          Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎