kertokaapas miksiköhän ilmastointi paneelissa oleva pieni puhallin jää pyörimään vaikka ovet lukitsee. onko vika itse paneelissa, vai jossain muualla? mielestäni ei kuuluisi jäädä pyörimään...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 -97 ilmastoiti paneelin puhallin
Collapse
X
-
Originally posted by Reffe View PostMinulla se pyörii kokoajan, ei sammu ollenkaan, pitemmän aikaa jos auto sattuu seisomaan niin meinaa akun imaista tyhjäksi, mikähän siinä on vikana?
Siis tuuletin pyörii auton sammuttamisen jälkeen vielä 16 min. Samoin heti kun avaat ovet tuuletin lähtee uudestaan käyntiin."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Reffe View PostMinulla se pyörii kokoajan, ei sammu ollenkaan, pitemmän aikaa jos auto sattuu seisomaan niin meinaa akun imaista tyhjäksi, mikähän siinä on vikana?E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by J-M-T View PostAuto: E39 528 iA Touring 11/99
Mulla kyseinen "tuuletin" ei pyöri ollenkaan ja auton sisälämpötila seilaa miten sattuu, puhallin ja sen nopeudet kuitenkin ok. Missä vika? Silti siili vaikka puhallin toimii ok?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by J-M-T View PostAuto: E39 528 iA Touring 11/99
Mulla kyseinen "tuuletin" ei pyöri ollenkaan ja auton sisälämpötila seilaa miten sattuu, puhallin ja sen nopeudet kuitenkin ok. Missä vika? Silti siili vaikka puhallin toimii ok?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Comment