Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pikakyssäri e39:n jäähdytysjärjestelmästä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Soppamies
    Newbiemmer
    • Mar 2009
    • 14
    • Uusimaa

Pikakyssäri e39:n jäähdytysjärjestelmästä

Eli lähinnä syyläristä, niitä kun tuntuu olevan montaa erilaista tohon koppaan.
    Onko e36:sissa mahd.käytetty samoja?

Mulla 523:nen ja tänään joutu ruopaseen levikkeelle haljenneen syylärinpäädyn vuoksi, mittasin nesteen pakkaskestävyydeksi -20 olipa alavesiletku jäässä.. Jos joltain löytyy sopivaa niin saa tarjota! kiirettäki vähä.. Kovasti kiitoksia etukäteen
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

Originally posted by Soppamies View Post
    Eli lähinnä syyläristä, niitä kun tuntuu olevan montaa erilaista tohon koppaan.
    Onko e36:sissa mahd.käytetty samoja?

Mulla 523:nen ja tänään joutu ruopaseen levikkeelle haljenneen syylärinpäädyn vuoksi, mittasin nesteen pakkaskestävyydeksi -20 olipa alavesiletku jäässä.. Jos joltain löytyy sopivaa niin saa tarjota! kiirettäki vähä.. Kovasti kiitoksia etukäteen
    9/98 muuttuu myös syyläri, eli kahta erilaista.

Comment

• Soppamies
      Newbiemmer
      • Mar 2009
      • 14
      • Uusimaa

Eli onko kaseissa ja dieseleissä samaa? Olin jostain lukevinani että ois leveempi.. Entä ilmastoidut(luxusmallit)? Kun itellä ei sellaista jostai syystä löydy (suomiauto)

Comment

• pete81
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 2056
        • .........

Originally posted by Soppamies View Post
        Eli onko kaseissa ja dieseleissä samaa? Olin jostain lukevinani että ois leveempi.. Entä ilmastoidut(luxusmallit)? Kun itellä ei sellaista jostai syystä löydy (suomiauto)
        Tuolta voit varaosanumeron perusteella selailla malleja missä on sama.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎