Eli tasakaasulla ajettaessa lievää heijaamista kylmällä ilmalla. Nykiminen ei ole terävää. Jos auto paikoillaan,tyhjäkäynti tasaista normikierroksilla ja koko skaalan 6000rpm;ään saakka. Mikä anturi menossa rikki. Ilmamäärän, imuilman lämpötila, kaasuläpän asentotunnistin vai mikä? Bensan seassa ei todnäköisesti ole vettä= pitkä työmatkaa. Kiusallinen ilmiö noin 90vauhdissa kun loota ei osaa päättää ajetaanko isommalla vai pienemmällä pykälällä. Ilmiö esiintyy normi d;llä sekä steptronikilla ajettaessa. Polttoaineen kulutusmittari heiluu hieman ja kierrokset vaeltaa vain hitusen. Imupuolelta ei löytynyt silmämääräisesti vuotoja eikä koneen käynti muutu vaikka suihkii imupuolen liitoksiin vuodonilmaisu spreitä.
Ilmoittaako vikakoodilukulaitteet osittain häiriytyneen anturin vai pitääkö antureiden olla totaalisesti mykkä?
Jelppiä jos kellään muulla vastaavaa vaivaa.
Ilmoittaako vikakoodilukulaitteet osittain häiriytyneen anturin vai pitääkö antureiden olla totaalisesti mykkä?
Jelppiä jos kellään muulla vastaavaa vaivaa.
Comment