Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Kampiakselin asentotunnistimen asennus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kirsikoo
    Newbiemmer
    • Jan 2010
    • 8
    • Kotka

E39 Kampiakselin asentotunnistimen asennus

Sain tuossa vaihdettua tuon asentotunnistimen, mutta en saa millään painettua sitä liitintä kiinni siellä imusarjan alla.

Onko siihen joku kikka kasi? Oikeinpäin olen sitä 100% varmuudella yrittänyt työntää, mutta ei vaan onnistu. Pystyykö sen "metallilukon" lukitsemaan jotenkin auki asentoon?

Ei oikein huvittaisi 20 asteen pakkasessa tapella toista tuntia liittimen kanssa, kuten eilen
  • PeteS
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2006
    • 2766
    • Ylivieska

Onnistuu kohtuu nätisti yhdellä kädellä. Ootko purkanu jo edestä pois öljynsuodatinkotelonkannen ja huohotinputken? Ekalla kerralla se kyllä tappeluttaa.
    Originally posted by EGoman
    on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
    Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
    E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

Comment

• Kirsikoo
      Newbiemmer
      • Jan 2010
      • 8
      • Kotka

Originally posted by PeteS View Post
      Onnistuu kohtuu nätisti yhdellä kädellä. Ootko purkanu jo edestä pois öljynsuodatinkotelonkannen ja huohotinputken? Ekalla kerralla se kyllä tappeluttaa.
      Joo tottakai olen purkanut, ei täältä nyt sentään niin pieniä käsiä löydy... Noh pitää kokeilla huomenna uudestaan, jos se kerta ihan vaan painamalla pitäisi mennä..

Comment

• PeteS
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2006
        • 2766
        • Ylivieska

Originally posted by Kirsikoo View Post
        Joo tottakai olen purkanut, ei täältä nyt sentään niin pieniä käsiä löydy... Noh pitää kokeilla huomenna uudestaan, jos se kerta ihan vaan painamalla pitäisi mennä..
        Kyllä se menee. Ite oon irrottanu liittimen toisen pään siitä telineestä imusarjan alla. Tunnistimen liitin peukalon ja etusormen väliin ja toinen liitin pikku sormen ja nimettömän väliin ja keskisormella painaa sitä lukitus sokkaa.
        Originally posted by EGoman
        on kyllä mahtavat nuo sun lenson kopiot
        Satakertaa ennemmin M10-1,8i, kuin tuo kammottava paskakasa M20B20.
        E21 315 -81, E39 530iA, Skoda Octavia Rs

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎