Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 525tds sahaaminen pakkasilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Atrej
    Newbiemmer
    • Jul 2009
    • 13
    • Suomi

    e39 525tds sahaaminen pakkasilla

    Eli -98 vuoden 525tds kyseessä ja joutuu sahaamaan käyntiin kovilla pakkasilla (-20 astetta) monta kymmentä sekuntia. Webaston käyttö ei juurikaan vaikuta asiaan... Lämpimänä kone lähtee mainiosti käyntiin.
    Vikakoodit luettu bmw-merkkihuollossa ja yksi hehku oli sökö joka vaihdettiin mutta ei ollut mitään vaikutusta....
    Missähän mahtaa olla vikaa?
  • Janzki
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 4947
    • Lohja

    #2
    Auton oikea ajomäärä?

    Väsyneelle ketjulle ääni, tai syöttöpumppu alkaa olemaan huollon tarpeessa.
    Sähköposti.
    IG: janzki_

    Comment

    • Atrej
      Newbiemmer
      • Jul 2009
      • 13
      • Suomi

      #3
      315tkm ajettu... syöttöpumppu kävi myös mielessä. mahtaakohan olla kallis remontti?

      Comment

      • okko
        BTCF Honorary Member
        • Apr 2005
        • 1763
        • Honkajoki

        #4
        Olis varmaan kannattanut uusia kaikki hehkut:think
        When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

        Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

        Comment

        • MadMike
          Newbiemmer
          • Sep 2009
          • 14
          • Joensuu

          #5
          Itsellänihän oli sahaamisongelmaa kanssa. Riittääkö akussa potku sahata? Omassani sahaamista ilmeni jonkun aikaa, kunnes koko startti meni paskaksi. Nyt on uusi startti ja sahaaminen loppui siihen. Tikkaa kuin ompelukone entiseen verrattuna. Myös akku tuli vaihdettua samalla, vanha oli laiska eikä riittänyt virta sahata kovinkaan pitkään. Veikkaan molempien yhdistelmää omalla kohdallani.
          X3 F25 xdrive20d -12

          Ex:
          730d E65 -02
          530d E39 Msport -99

          Comment

          • Atrej
            Newbiemmer
            • Jul 2009
            • 13
            • Suomi

            #6
            Originally posted by MadMike View Post
            Itsellänihän oli sahaamisongelmaa kanssa. Riittääkö akussa potku sahata? Omassani sahaamista ilmeni jonkun aikaa, kunnes koko startti meni paskaksi. Nyt on uusi startti ja sahaaminen loppui siihen. Tikkaa kuin ompelukone entiseen verrattuna. Myös akku tuli vaihdettua samalla, vanha oli laiska eikä riittänyt virta sahata kovinkaan pitkään. Veikkaan molempien yhdistelmää omalla kohdallani.
            Akku on kyllä hyvä 100Ah -08 ostettu ja en ole sitä sahaamalla saanut tyhjäksi. Kun alkaa starttaamaan niin vauhti ikään kuin kiihtyy hieman ja lopulta lähtee kone käyntiin. Ja nyt kun se hehku vaihdettiin niin ei enää lykkää mustaa savua kun sahaa...

            Comment

            • Jimball
              Newbiemmer
              • Sep 2008
              • 5
              • Sjoki

              #7
              Itellä 530d -99, vähän samaa käynnistysongelmaa ettei kylmänä tai haaleella koneella käynnisty vaan startti "sahaa". Vikakoodeista löytyi nokka-akselin asento tunnistin ja hehkujen ohjauslaatikko. Molemmat vaihdettiin ja nyt käynnistyy!

              Comment

              • Atrej
                Newbiemmer
                • Jul 2009
                • 13
                • Suomi

                #8
                Originally posted by Jimball View Post
                Itellä 530d -99, vähän samaa käynnistysongelmaa ettei kylmänä tai haaleella koneella käynnisty vaan startti "sahaa". Vikakoodeista löytyi nokka-akselin asento tunnistin ja hehkujen ohjauslaatikko. Molemmat vaihdettiin ja nyt käynnistyy!
                Jep mutta minun tapauksessa ei näkynyt muita vikakoodeja kuin tuo yksi hehku. täytynee mittailla tässä nuo loput hehkut että ovat varmasti toimivia.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎