Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 -00 sähköratti ei nouse yläasentoon sammutettua auton.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Incidious
    Banned
    • Apr 2009
    • 123
    • Kainuu

    e39 -00 sähköratti ei nouse yläasentoon sammutettua auton.

    Eli vakavaa tämä ei ole mutta mietin että tähän mennessä kaikissa e39 joissa olen istunut ja löytyy muisti ominaisuudet kun on sammuttanut auton niin ratti nousee ylä asentoon ja vastaavasti kun laittaa virrat päälle laskee tallennettuun kohtaan mutta nykyisessä e39 -00 näin ei tapahdu vaan ratti pysyy jatkuvasti paikallaan. Muuten ratin sähkösäädöt ja muistiom,inaisuudet toimii kuten pitää. onko kysessä vika vai ominaisuus jonka sää kytkettyä päälle/pois? jos ominaisuus niin miten sen saa käyttöön?
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Tuo on avainmuistin ominaisuus eli tod.näk. se ei ole sulla päällä.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • Macinaggio
      Bimmer Rookie
      • Jan 2010
      • 119
      • Espoo

      #3
      No niin, E60 530da:ta olin ostamassa pitkään, mutta päädyin puolta halvempaan E39 530ia:han, jonka ostin Saksasta. Ja lyhyen kokemukseni pohjalta samat kommentit ajettavuudesta kuin TM:llä uudesta F10:stä. Mutta on tuo suora kuutonen verraton voimalaitos ja yllättävän taloudellinenkin, keskikulutus alle 9.5 l/100km, sisältäen paljon kaupunkiajoa, Saksan Autobahn-ajoa (=tyhjäkäynnillä 20 km/h ja välillä kun polkee jarrua, niin liikenteen rytmissä pysyy hyvin) ja rauhallista köröttelyä 80-100 km/h. Mutta itse asiaan: Miten tuon ratin vispaamisen ylös-alas saisi pois? En pidä lainkaan tuosta ominaisuudesta. Jos homma vaatii jotain erikoisuuksia, niin kukahan osaisi pks:lla?

      Comment

      • buksin-1
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 4592
        • Keski-Pohjanmaa

        #4
        Originally posted by Macinaggio View Post
        No niin, E60 530da:ta olin ostamassa pitkään, mutta päädyin puolta halvempaan E39 530ia:han, jonka ostin Saksasta. Ja lyhyen kokemukseni pohjalta samat kommentit ajettavuudesta kuin TM:llä uudesta F10:stä. Mutta on tuo suora kuutonen verraton voimalaitos ja yllättävän taloudellinenkin, keskikulutus alle 9.5 l/100km, sisältäen paljon kaupunkiajoa, Saksan Autobahn-ajoa (=tyhjäkäynnillä 20 km/h ja välillä kun polkee jarrua, niin liikenteen rytmissä pysyy hyvin) ja rauhallista köröttelyä 80-100 km/h. Mutta itse asiaan: Miten tuon ratin vispaamisen ylös-alas saisi pois? En pidä lainkaan tuosta ominaisuudesta. Jos homma vaatii jotain erikoisuuksia, niin kukahan osaisi pks:lla?
        esim. nm. Rahu
        Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
        Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
        SISUSTAT modaukset

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎