Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39m5 takavaimennin sopivuus muihin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martti
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 787
    • Suomi

    e39m5 takavaimennin sopivuus muihin

    Eisenmann:lta sain tiedon, että ulkoisesti m5 kuskinpuolen takavaimennin sopisi kaikkiin bensa-e39:hin, mutta sisuskalujen erilaisuuden vuoksi sitä ei voisi käyttää esim. minulla olevassa 530i:ssä. Onko kukaan tehnyt ko. konversiota tai muuten vain tutustunut vaimentimien sielunelämään sekä rakenteellisiin eroihin, ja pystyisi näin ollen kertomaan käytännön sopivuuden?
  • baier4ever
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 560
    • Jurva

    #2
    Itsellä juurikin tuos kuskin puolen vaimennin (remus) peräisin M5 :sta, kannakeita/kiinnikkeitä muuttamalla sopi ihan heittämällä paikalleen.

    Tuota en ymmärrä ettei sisuskalujen takia voisi laittaa?

    Auto siis e39 525i bensa
    Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
    Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01

    Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
    ,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
    E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8258
      • Järvikylä (Nakkila)

      #3
      Originally posted by Martti View Post
      Eisenmann:lta sain tiedon, että ulkoisesti m5 kuskinpuolen takavaimennin sopisi kaikkiin bensa-e39:hin, mutta sisuskalujen erilaisuuden vuoksi sitä ei voisi käyttää esim. minulla olevassa 530i:ssä. Onko kukaan tehnyt ko. konversiota tai muuten vain tutustunut vaimentimien sielunelämään sekä rakenteellisiin eroihin, ja pystyisi näin ollen kertomaan käytännön sopivuuden?
      ei sitä asentamista mikään estä.. puhe sisuskalujen eroavaisuudesta perustuu siihen että se M5 pönttö on suunniteltu käytettäväksi v8 moottorin kanssa eli se ei toimi parhaalla mahdollisella tavalla l6 ja l4 moottoreiden kanssa mutta luulen että käytännössä et huomaa mitään haittavaikutuksia
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • 174000
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2008
        • 1176
        • Tuusula

        #4
        Näin maallikon kommenttina, että ei kai sielä voi muuta eroa olla kuin virtauspoikkipinta-alassa mutta noin pienessä pätkässä tuskin aiheuttanee mitään.:think
        ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
        '02 VW Golf 1.4i
        Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
        ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎