mitenkäs tuota jos vaihtasin kuulerin tohon katiskaan ja samalla päivittäis vauhtipyörän ja kytkimen..? juteltiin lastuttajan kans et se vois ottaa tosta sen 380nm ja jos laittais vielä evryn niin se sais rajattua väännön johonki 420-480nm. kytkin pitäs tosin vaihtaa vaikka M3 sintteriin ja kiinteään vauhtipyörään mut joka tapauksessa kytkinremontti on eessä niin sehän olis sama vaihtaa parempaan..
olin tuossa diesel turuseen yhteydessä tuon tds:n pumpusta ja se meinas ettei voi tehä sille mitään ku son sähköpumppu.. isot pojat sanoo et siihen vois nestepään vaihtaa mut mitä sitä sitte uskois..? :think
kuitenki tarkotus olis päästä näin alkuun ilman turbon vaihtoa liikkelle.. eiks ne ahtopaineet ollu ihan maksimi about 1bar..? vai nouseeko pakopaineet jo liikaa..?
olin tuossa diesel turuseen yhteydessä tuon tds:n pumpusta ja se meinas ettei voi tehä sille mitään ku son sähköpumppu.. isot pojat sanoo et siihen vois nestepään vaihtaa mut mitä sitä sitte uskois..? :think
kuitenki tarkotus olis päästä näin alkuun ilman turbon vaihtoa liikkelle.. eiks ne ahtopaineet ollu ihan maksimi about 1bar..? vai nouseeko pakopaineet jo liikaa..?
Comment