Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 525TDSA 1998 moottorin *OK* ja ZF 5HP-18 automaatin oireilut *Apua kaivataan!*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Janzki
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 4947
    • Lohja

    #16
    Originally posted by BlackZ View Post
    No sehän menee yleensä niin että jos kylmänä pitää ja kuumana luistaa niin sillon on loota paskana. Mutta kun tää tekee toisin, eli kylmänä vaihtaa ihan normaalisti ja kuumana vain 2:n ja 5:n vaihto tiukkenee EI luista, en tuomitsisi lootaa paskaksi, sen verta paljon on automaattien kanssa tullut värkättyä

    Tai voihan siellä jotakin olla paskana, tiiä sitte.. Pitäsköhän kokeilla se lootan nollaus ja lootaöljyjen vaihto jos ei nollaus auttanut. Mutta kun lootaan oli viime syksynä vaihdettu öljyt ja suodatin (ja ne oli oikean väriset eli ruskeat kuten yleensä tuo BMW lootan öljyt eikä haisseet palaneelle), joten siksi ei tuo öljynvaihto ihan ensimmäisenä kiinnostais. Toki jos se on ollut eka kerta lootaöljyjen vaihdolle niin sillonhan siellä voi olla jotaki paskaa liuennu irti johonki ja se aiheuttaa häiriöitä. Tai tuskinpa sekään kun lootan vaihtaminen on kiinni tuosta minkä lämpöinen se on.

    Joo jakoketjuremppa varmaan pitäs tehä jos ei sitä ollu tehty vielä, pitäs lukea se huoltokirja ajatuksella mitä oli tehty viimesen 150tkm aikana.
    Tjoo..On noita tomaatteja täälläkin ollut, muutaman joskus jopa rempannut ja sen jälkeen todennut että öljynvaihdon korkeintaan teen ja jos ei auta vaihtaa koko laatikon.

    Onko tuosta öljynvaihdosta nyt mitään dokumenttia missään? Ettei olisi myyntipuheita tms.
    Kyllähän se voi luistaa aina hetken ja sitten pasauttaa vaihteen tai lukon, näin teki entinen 325i kun turbiini oli ehtoopuolella, tarkkoja ovat nämä myös esim. perän väljyydestä jne..

    Pakko sanoa, että toivottavasti tuo auto ei kovin kallis ollut, meinaan viat kielii sen verta kalliita remonsseja, sekä v-mäisiä tehdä että itse tehtynäkin alkavat maksamaan ihan mukavia summia :think

    Mutta, toisaalta - Kun tuo paketti on kunnossa, on ajelu mukavaa ja leppoisaa..Kuten tänäänkin, ruuhkassa jumissa..Oispahan manuaalilla saattanut alkaa vituttamaan
    Sähköposti.
    IG: janzki_

    Comment

    • BlackZ
      Bimmer Rookie
      • May 2006
      • 83

      #17
      Originally posted by Janzki View Post
      Tjoo..On noita tomaatteja täälläkin ollut, muutaman joskus jopa rempannut ja sen jälkeen todennut että öljynvaihdon korkeintaan teen ja jos ei auta vaihtaa koko laatikon.

      Onko tuosta öljynvaihdosta nyt mitään dokumenttia missään? Ettei olisi myyntipuheita tms.
      Kyllähän se voi luistaa aina hetken ja sitten pasauttaa vaihteen tai lukon, näin teki entinen 325i kun turbiini oli ehtoopuolella, tarkkoja ovat nämä myös esim. perän väljyydestä jne..

      Pakko sanoa, että toivottavasti tuo auto ei kovin kallis ollut, meinaan viat kielii sen verta kalliita remonsseja, sekä v-mäisiä tehdä että itse tehtynäkin alkavat maksamaan ihan mukavia summia :think

      Mutta, toisaalta - Kun tuo paketti on kunnossa, on ajelu mukavaa ja leppoisaa..Kuten tänäänkin, ruuhkassa jumissa..Oispahan manuaalilla saattanut alkaa vituttamaan
      Se tieto öljynvaihdosta on myyjää edeltävältä omistajalta joten tuskin on paskapuhetta mutta voihan se silti ollakin. Ja jos loota luistaa niin ne öljyt myös haisee palaneelle yleensä. Tietenkään pieni luistaminen ei öljyjä ehdi pilaamaan. Ja ei kai sen perän väljyyden pitäisi vaikuttaa veto päällä, eihän sen pitäisi päästä löysäämään niin paljoa että ehtisi kardaanilta veto loppumaan.

      Ei ollu mitenkään kallis, tietosesti ostin yksilön missä oli laitettavaa että sai ostohinnan kohdilleen. Ite ajattelin että tuollasen hyvän koneen kuitenki saa tonnilla ja toimivan ok lootan 500 eurolla ettei nää nyt niin kalliita oo jos ei ala teettää töitä. Itte teen tietenki (... ja sehän se vasta kalliiksi joskus tuleekin.... )

      Ja sitäpaitsi ei tää nyt tosiaan oo mikään katastrofi, vaan siisti, mukava ja toimiva auto millä varmaan moni ajas tällasenakin täysin tyytyväisenä eikä edes hoksais mitään olevan vialla mutta itellä pitää kaikki saada aina 100% kuntoon että olis tyytyväinen
      Dodge Charger R/T 440cid 1969
      Mercedes Benz SL500 1993
      Yamaha YZ 250cc 2T 1989

      There is no substitute for cubic inches!!!

      Comment

      • BlackZ
        Bimmer Rookie
        • May 2006
        • 83

        #18
        Taistelu BMW:tä vastaan jatkuu mutta välillä tulee erävoittojakin, just vaihoin siirtopumpun ja samalla sai sanoa hyvästit ilmakuplille suodattimelta lähtevässä putkessa

        Ei se entinen siirtopumppu huono ollut, se oli täysin KUOLLUT! Nyt oikein kuulee ku pumppu hurisee kun kääntää virrat päälle

        Samalla tuntu niinku varsinkin liikkelle lähtiessä ja pintakaasulla ajellessa olis tullu muutama kymmenen heppaa lisää Ja en tiiä kuvittelinko mutta tuntu että paremmin lähtis käyntiin, tämän toki näkee sitte paremmin ku kone jäähtyny ja kun tekee kylmästartteja mutta ei se nyt varmaan pahaakaan tee tuolle koneelle että saa tasasesti soppaakin pumpulle ilman että joukossa on puolet ilmaa

        Eipä täsä enää pahalta näyttäskään, eli nyt vaan leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä

        Tuon lootan pienosen nykäsyn ku sais pois, sekin tuntu nyt pienemmältä äsken, en vaan ymmärrä miten olis siihen voinu vaikuttaa joten varmaan kuvittelen sen ainaki Ja sitten tuon ulkolämpötila-anturin pelaamaan ja ratin nappulat nii olis aika bueno Missäs tuo ulkolämpötila-anturi sijaitsee ku en löytäny sitte millään?
        Dodge Charger R/T 440cid 1969
        Mercedes Benz SL500 1993
        Yamaha YZ 250cc 2T 1989

        There is no substitute for cubic inches!!!

        Comment

        • ockelbo4500
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2007
          • 923
          • Sotkamo--Oulu

          #19
          Ulkolämpöanturi oli ainakin bensa-sedanissa oikean etupyörän etupuolella pohjamuovissa sellaisessa syvennyksessä. En muista saako sitä anturia irti ellei irrota sitä sisälokasuojan etuosaa.

          Ja se anturi on sitten semmonen, että jos uudenkin laittaa niin kestää pitkän tovin ennen kuin se mittari älyää oikean lämpötilan... hiljalleen lähtee nousemaan sieltä -40 lukemasta
          BMW E84 X1 18dXdrive -14

          Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
          Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
          Ex, E46 320 d Touring -01
          Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

          Comment

          • TsKo
            Bimmer Rookie
            • Oct 2009
            • 127
            • Loppi

            #20
            Terve ja onneksi olkoon oivan käyttiksen hankinnasta, hyvä siitä tulee ku itte tekee(tai tulee semmonen kun sattuu tulemaan)

            Hyvä kun muutkin löytää näitä e39tds miinoja kun tuntuu enempi olevan porukan suosiossa noi 530d laitteet.

            Mulla on samanmoinen laite, vuoden tuoreempi muuten vastaava.
            Samoja oireitakin on havaittavissa. Toi starttauksen sahaus on kans tuttua ja tossa alkutalvesta vuoti syöttöpumppu naftaa ku seula ja vaihtelin siihen pumppuun kaikki tiivisteet mitä sarjassa tulee. Pumpun laitoin takas paikoilleen ja heittokellolla ajoitus kohdalleen, silti sahauttaa startatessa.
            Eli voiko syy olla muukin kuin ajoituksen heittäminen.

            Mulla laatikko taitaa nykästä muita pykäliä enempi kolmoselle vaihdossa. Muuten vaihtaa kanssa ihan siististi.
            Mä nollasin tosta omasta autosta sen laatikon adaptaatiot ja ei juuri ollu vaikutusta.

            Onkos sulla muuten semmonen ilmiö kun lähet valoista paikaltaan niin vaikka painaa kaasun pohjaan ei silti herää heti vaan miettii laiskasti n1-2s ja sitte alkaa vasta kunnolla vetämään?
            Aika raivostuttava piirre tuolla Hesan liikenteessä, missä tarttis olla vähintään M5 tai Corvette jos aikoo vaihtaa sujuvasti kaistaa. Tarttee ennakoida voimakkaasti ku auto miettii aina et mennäänkö vai ei
            e70 X5 40d -11
            ex e39 530D touring -00
            ex e39 TDSa touring -99

            Comment

            • BlackZ
              Bimmer Rookie
              • May 2006
              • 83

              #21
              Originally posted by TsKo View Post

              Hyvä kun muutkin löytää näitä e39tds miinoja kun tuntuu enempi olevan porukan suosiossa noi 530d laitteet.


              Onkos sulla muuten semmonen ilmiö kun lähet valoista paikaltaan niin vaikka painaa kaasun pohjaan ei silti herää heti vaan miettii laiskasti n1-2s ja sitte alkaa vasta kunnolla vetämään?
              Aika raivostuttava piirre tuolla Hesan liikenteessä, missä tarttis olla vähintään M5 tai Corvette jos aikoo vaihtaa sujuvasti kaistaa. Tarttee ennakoida voimakkaasti ku auto miettii aina et mennäänkö vai ei
              Joo valittin 525 TDSA:n sen vuoksi 530:n sijasta kun ovat kuitenki vähä halvempia ja tekniikka niin old school tavaraa ja edullista ja sille voi kuitenki vielä kaiken tehä itte

              Hmmm, musta tuntu että OLI tuollanen ilmiö just ennenku vaihoin tuon siirtopumpun, nyt se ilmiö on ainakin huomattavasti pienempi jos ollenkaan. Pitää nyt muistaa sitten sekin, ettei tuollaanen 2.5 TDS kone oo mikään raketti vaikka olis ihan kunnossakin, sellanen laiskan letkeähän se on Pitääpä huomena ku ajelee töihin niin tunnustella tekeekö tuota kuvaamasi asiaa, varmaan jossakin määrin kyllä mutta parani huomattavasti ku alko tavara siirtyy tankista pumpulle asti
              Dodge Charger R/T 440cid 1969
              Mercedes Benz SL500 1993
              Yamaha YZ 250cc 2T 1989

              There is no substitute for cubic inches!!!

              Comment

              • BlackZ
                Bimmer Rookie
                • May 2006
                • 83

                #22
                En tiiä mutta mahto se starttauskin korjaantua tuolla siirtopumpun vaihdolla, lähti nimittäin eilen ku kokeilin niin puolilämpösenäkin 2 kertaa sahaamatta käyntiin ja tänä aamunakin starttas kuin palmun alta kylmästartissakin Eli eipä oo sahauttanu enää kertaakaan pumpun vaihdon jälkeen ja ennen ei lähteny sahaamatta käyntiin kertaakaan jollei heti startannu ku oli auton sammuttanu..
                Dodge Charger R/T 440cid 1969
                Mercedes Benz SL500 1993
                Yamaha YZ 250cc 2T 1989

                There is no substitute for cubic inches!!!

                Comment

                • ockelbo4500
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2007
                  • 923
                  • Sotkamo--Oulu

                  #23
                  Mulla on samanmoinen laite, vuoden tuoreempi muuten vastaava.
                  Samoja oireitakin on havaittavissa. Toi starttauksen sahaus on kans tuttua ja tossa alkutalvesta vuoti syöttöpumppu naftaa ku seula ja vaihtelin siihen pumppuun kaikki tiivisteet mitä sarjassa tulee. Pumpun laitoin takas paikoilleen ja heittokellolla ajoitus kohdalleen, silti sahauttaa startatessa.
                  Eli voiko syy olla muukin kuin ajoituksen heittäminen.
                  Mahdollisesti pumpun syöttöä pitäisi hitusen lisätä Hammermodella. Eli sitä pumpun kantta(toiseksi ylimmäisen tiivisteen kohdalta) pitäisi hieman siirtää. Muistaakseni syötöt kasvaa kun kantta siirtää tulipeltiin päin. Hieman tarkoittaa sitten luokkaa pari kymmenesosamilliä.
                  BMW E84 X1 18dXdrive -14

                  Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
                  Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
                  Ex, E46 320 d Touring -01
                  Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

                  Comment

                  • Thuppu
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2007
                    • 3626
                    • Seinäjoki

                    #24
                    Originally posted by ockelbo4500 View Post
                    Mahdollisesti pumpun syöttöä pitäisi hitusen lisätä Hammermodella. Eli sitä pumpun kantta(toiseksi ylimmäisen tiivisteen kohdalta) pitäisi hieman siirtää. Muistaakseni syötöt kasvaa kun kantta siirtää tulipeltiin päin. Hieman tarkoittaa sitten luokkaa pari kymmenesosamilliä.
                    Yhtä tollasta 525 riisseliä ollu mukana säätämässä ja voin sanoa ettei sitä pumpun ruiskutusmäärää pysty oikein säätämään summamutikassa, ilman et livedatalla samalla katsoo ruiskutusmäärää. Siltikin meinas olla vaikeuksia saada tota kohdalleen. Pienelläkin napautuksella menee helposti aivan älyttömäksi toi löpön saanti. Optimi ruiskutusmäärä tyhjäkäynnillä ilmeisesti pitäis olla siellä himpun alle 5 mg/h.
                    BMW 740iA "ALPINA"
                    BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
                    Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
                    Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

                    Comment

                    • BlackZ
                      Bimmer Rookie
                      • May 2006
                      • 83

                      #25
                      Kyllä mää nyt allekirjotan ton aikasemman väitteeni että siirtopumpun vaihdolla katos starttausongelmatkin kokonaan! Just tulin töistäkin ja bemukka räjähti taas tulille niin että hyvä ku ehdin avaimen laittaa virtalukkoon Siis oikeasti kun startti pyörähti niin kone räjähti samassa tulille, just niin hienosti kuin vaan voi... Joten turhaa on kyllä heti alkaa ehtimään sitä syytä "sahaamiseen" aina jakopäästä, startista tai syöttöpumpusta kuten luin monia topikkeja täältä ku searchilla etsiskelin että niissä lähes aina se vika pitäisi olla... Varmaan näinkin mutta varmaan kannattanee tarkistaa yksinkertaiset asiat aina ensin

                      PS. Joku paikkahan se tän "hehkutuksen" seurauksena hajoaa ku kerran kehumaan alkaa vaan siinäpä hajoaa, viidakon laki, korjataan sekin sitten
                      Dodge Charger R/T 440cid 1969
                      Mercedes Benz SL500 1993
                      Yamaha YZ 250cc 2T 1989

                      There is no substitute for cubic inches!!!

                      Comment

                      • TsKo
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2009
                        • 127
                        • Loppi

                        #26
                        Originally posted by ockelbo4500 View Post
                        Mahdollisesti pumpun syöttöä pitäisi hitusen lisätä Hammermodella. Eli sitä pumpun kantta(toiseksi ylimmäisen tiivisteen kohdalta) pitäisi hieman siirtää. Muistaakseni syötöt kasvaa kun kantta siirtää tulipeltiin päin. Hieman tarkoittaa sitten luokkaa pari kymmenesosamilliä.

                        Juuri tuolla tavalla mä sen syötön säädin kun kasasin sen pumpun tiivisteiden vaihon jälkeen.

                        Ja tosta livedatasta täytyykin joku päivä kattoa tota polttoainemääräjutskaa.

                        Mites muuten se siirtopumppu, kuuluuko selkeä ääni silloin kun pyörii?
                        Mulla ei kyllä melkeen tankin kuivaksi ajamisesta seuraa mitään käyntihäiriöitä.
                        e70 X5 40d -11
                        ex e39 530D touring -00
                        ex e39 TDSa touring -99

                        Comment

                        • BlackZ
                          Bimmer Rookie
                          • May 2006
                          • 83

                          #27
                          Originally posted by TsKo View Post

                          Mites muuten se siirtopumppu, kuuluuko selkeä ääni silloin kun pyörii?
                          Mulla ei kyllä melkeen tankin kuivaksi ajamisesta seuraa mitään käyntihäiriöitä.
                          Joo kuuluu selvä ääni jos otat sen kumisuojan pois siitä oikealta puolelta takapenkin alta niin että se huoltoluukku on "auki" sisätilaan. Kun kääntää virrat autoon päälle niin surisee selvästi.

                          Kuulee sen jos menee laittaa korvan siihen kohdille vaikkei nosta ku takapenkin istuinosan vaan pois ja toinen kääntää virrat päälle tai ite laitat auton käyntiin ja kuuntelet siitä luukun kohdalta huriseeko Entinen siirtopumppu ei hurissu vähääkään kun kuollut oli
                          Dodge Charger R/T 440cid 1969
                          Mercedes Benz SL500 1993
                          Yamaha YZ 250cc 2T 1989

                          There is no substitute for cubic inches!!!

                          Comment

                          • BlackZ
                            Bimmer Rookie
                            • May 2006
                            • 83

                            #28
                            Hmmm, vois pureutua tuon lootan toimintaan vähä tarkemmin, josko sen sais vielä täysin iskuun niin sitte vois katella noita pikkujuttuja jos vielä jaksaa

                            Kirjottelin tossa tosiaan aikasemmin että se loota ei mene valitsimesta 2:lle eli sinne alimpaan asentoon ollenkaan. Keppi kyllä liikkuu sinne 2:lle mutta mittaritaulussa näyttää silti 3-vaihdetta tällöinkin ja jos sillä lähtee 2-asennossa ajelee niin se myös vaihtaaki 3:lle, eli ei jää huutamaan 2-vaihde silmässä. Ite kepin vieressä kyllä syttyy 2-vaihteen valo. Mistäs tää vois johtua? Onkos vaijeri löysä, koska vaijerihan tuonne lootaan kuitenki menee ja luulis että se määrää sen vaihteen ja vaihteen siirtimeltä menee vain tieto mittaristolle minkä vaihteen valo palaa vai mites tää on kytketty? Voisko tääki kadota lootan adaptiot nollaamalla vai täh? Eli onko mekaaninen vika, kosketusvika vai kenties softa sekasin vai mitäs veikkaatte..? :think Kaikki muut asennot toimii kepistä ja näyttää aina oikeaa lukemaa mittaristossa ja kepin vieressä, vain 2:lle laittaessa kepin vieressä palaa 2-vaihteen valo ja mittaristossa 3-vaihteen valo ja todellisuudessa se 3-vaihde siellä vielä silmässäkin on :think
                            Dodge Charger R/T 440cid 1969
                            Mercedes Benz SL500 1993
                            Yamaha YZ 250cc 2T 1989

                            There is no substitute for cubic inches!!!

                            Comment

                            • BlackZ
                              Bimmer Rookie
                              • May 2006
                              • 83

                              #29
                              Kiitokset vain JuhaniK:lle hänen ajastaan ja tietämyksestään kun tutkittiin tuota bemua ja nollailtiin adaptioita ja koodeja vaan vika ei vielä selvinnyt.

                              Sen verran selvisi kuitenkin että loota ei luista kuten minusta tuntuikin joten sinänsä helpotus mutta tuo nykiminen 2:lle ja 5:lle vaihtaessa ihmetyttää kun tulee mukaan heti kun lootan öljyt vähän lämpenee. Venttiilikoneistokin vaikutti toimivan oikein ja vikakoodeja ei tainnut lootan puolelta varsinaisesti tulla ollenkaan.

                              Moottorin puolelta anto sellasen vikakoodin kuin "AGR Regelung" mikä viitannee EGR:n toimintaan vai tietääkö joku fiksu paremmin..? :think

                              No eepä tässä, pitänee nostaa tuo bemukka ilmaan taas ja käydä vielä kerran nuo lootan liittimet läpi ja sitte koittaa voisko tuota vaihteensiirtimen vaijeria säätää, on se nimittäin jo sen verran venynyt että 2-vaihdetta se ei suostu vetämään enää silmään. Mutta muut toimii normaalisti joten tuskinpa tuolta löytyy apuja tuohon pieneen nykimiseen. No semmosta se on, tietty tuon verran ajetulta lootalta ei enää pitäis uuden toimintaa odottaakaan, itte vertaan tietty siihen mun edelliseen E39 525 TDSA:han missä oli 20tkm ajettu tehdasuusi loota
                              Dodge Charger R/T 440cid 1969
                              Mercedes Benz SL500 1993
                              Yamaha YZ 250cc 2T 1989

                              There is no substitute for cubic inches!!!

                              Comment

                              • BlackZ
                                Bimmer Rookie
                                • May 2006
                                • 83

                                #30
                                Joo, löytyhän se 2-vaihdekin kun sääti vaijeria, oli jo niin venynyt ettei muuten vetässy enää 2:sta silmään. Mutta nyt tulikin sitten uusi ihmeellisyys, kakkonen onkin ykkönen kuten sanotaan Eli kun vaihteenvalitsimesta on 2-vaihde silmässä niin sepä ei suostukaan vaihtaa 1:ltä 2:lle, vaan huudattaa 1-vaihteella. Sitten kun siirtää vaihteenvalitsimen 3:lle niin vaihtaa 2:lle ja perään luonnollisesti 3:llekin. Eli kyllä tässä nyt tuo vianhaku alkaa rajoittua 1 -> 2 vaihtoon ja paremminkin 2-vaihteeseen. Jännä ku kaikilla muilla asennoilla loota toimii niinku pitääkin sitä pientä nykäsemistä lukuunottamatta.

                                Nyt tuleekin mieleen seuraavat asiat mitkä epäilyttää kun lootaan vaihdettu syksyllä öljyt, ehkä ekaa kertaa ja seuraavaa on voinut tapahtua:
                                - lootassa väärä öljylaatu (määrä oikea, tarkistettu)
                                - uudet öljyt pesseet liat liikkeelle ja nyt se sitten aiheuttaa häiriöitä
                                Ja muuta mitä tulee mieleen:
                                - loota paljon (370tkm) ajettu, liekkö ihan uudenveronen pitäskään olla
                                - paineongelma (liian korkea tai matala paine)
                                - venttiili ongelma? (vaikka kaikki kyllä läppärillä näytti pelaavan ok?)

                                Jotenkin kuitenkin tuntuu että tää liittyy nyt enempi mekaaniseen kuin sähköiseen ongelmaan. Onneksi se ei luista ja toimii normaalisti muuten sitä nykäsyä lukuunottamatta. Kaasu pohjassa kiihdyttäessäkin toimii täysin normaalisti eikä vaihdot luista, ainoastaan 1 -> 2 vaihdossa vetää kierrokset aavistuksen korkeammalle kuin muilla vaihteilla ennenku vaihtaa 2:lle. En tiiä mitä seuraavaksi, pitäsköhän vielä kokeilla vaihtaa öljyt ja suodatin uudestaan vaiko ajasko vaan menemään kun ei tuo iso murhe ole, tekis vaan tietenki mieli saada kaikki aina 100% kuntoon. Toki sillon kantsis varmaan ostaa vähempi ajettu auto

                                Ajatuksia, vinkkejä ja jopa neuvoja otetaan oikein mieluusti vastaan
                                Dodge Charger R/T 440cid 1969
                                Mercedes Benz SL500 1993
                                Yamaha YZ 250cc 2T 1989

                                There is no substitute for cubic inches!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎