Dodiin taas kerran...
Ilmeisesti syyläri antautui, ja samalla selvisi mistä kautta on muutaman kuukauden ajan hivenen kadonnut nestettä. Hivenen reippahampi ohitus ja hetikohta pimpelipom vajaasta nestetasosta jäähdyttimessä, rullailu seuraavaan risteukseen, samalla lämpö käväisi himppu vajaassa punaisessa ja usvapilvi ympärillä. Vähänkö hävetti...
Tuon nestehävikin takia olen koittanut seurailla tarkasti lämpöä ajon aikana, ja normaalisti viisari pysyy tiukasti kohtisuoraan ylös.
Lämpö laski hetimiten normaaliin, ajelin kilsan varovasti pihaan ja pelti auki. Vedensekaista höyryä puskee syylärin yläpäästä muovin alta, juuri siitä ylävesiletkun vierestä. Joten eiköhän tuo aika selvä tapaus ole. Tunnin annoin jäähtyä, ja reilut ½ litraa meni vettä, käytin hieman ja lisäsin vielä muutaman desin. Tyhjäkäynnillä ei näy vuotavan, eikä kierroksia reiluun pariin tonniinkaan lisäämällä.
Joten mistäpä halvalla hyvä syyläri? VIN koodin loppuhan on siis GU92547. Käykö tuohon M52 523/528 osa? Ja automaattihan tosiaan on kyseessä jos sillä on merkitystä.
Ilmeisesti syyläri antautui, ja samalla selvisi mistä kautta on muutaman kuukauden ajan hivenen kadonnut nestettä. Hivenen reippahampi ohitus ja hetikohta pimpelipom vajaasta nestetasosta jäähdyttimessä, rullailu seuraavaan risteukseen, samalla lämpö käväisi himppu vajaassa punaisessa ja usvapilvi ympärillä. Vähänkö hävetti...

Lämpö laski hetimiten normaaliin, ajelin kilsan varovasti pihaan ja pelti auki. Vedensekaista höyryä puskee syylärin yläpäästä muovin alta, juuri siitä ylävesiletkun vierestä. Joten eiköhän tuo aika selvä tapaus ole. Tunnin annoin jäähtyä, ja reilut ½ litraa meni vettä, käytin hieman ja lisäsin vielä muutaman desin. Tyhjäkäynnillä ei näy vuotavan, eikä kierroksia reiluun pariin tonniinkaan lisäämällä.
Joten mistäpä halvalla hyvä syyläri? VIN koodin loppuhan on siis GU92547. Käykö tuohon M52 523/528 osa? Ja automaattihan tosiaan on kyseessä jos sillä on merkitystä.
Comment