Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 528i soitin ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jukkis88
    Newbiemmer
    • Apr 2010
    • 6
    • Hollola

E39 528i soitin ongelma

Olen alkanut kaipailemaan pikku hiljaa vanhan aikaisen CD-vaihtajan tilalle jotain parempaa ratkaisua. Myös vanhasta autosta on jäänyt talteen subwoofer ja se on lojunut toistaiseksi käyttämättömänä.
    Törmäsin pariin ongelmaan. Aluksi, en saa subwooferia kiinni autoon, koska nykyisessä soittimessa ei ole RCA-lähtöjä, vain BMW omat kaapeloinnit. Miten saisin subwooferin kiinni?
    Toiseksi meinasin laittaa mp3-soitinta autoon, mutta ilmeisesti aux-piuhan laittaminenkin vaatii kanssa jotain vippas konsteja, eli ei onnistu suoraan. Mitä minun tarvitsisi ostaa jotta saan subwooferin ja mp3-soittimen toimimaan ja mistä?
    Olen koittanut selailla englannin kielisiä foorumeita huonolla menestyksellä....
    Vuoden -96 auto kyseessä siis. Käytössä tällä hetkellä cd-vaihtaja takakontissa ja kasetti soitin ohjaamossa.
    Kiitokset vastanneille!
  • jukkis88
    Newbiemmer
    • Apr 2010
    • 6
    • Hollola

Eikö todellakaan kenelläkään ole mitään tietoa tästä

Comment

• Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16344
      • Leppävirta

Kerron oman mielipiteen. Tekisin sinuna niinkuin itse tein. Vaihda soitin. Ei maksa paljoa kehys 1-DIN soittimelle ja sitten soitin kauppaan ja valkkaa mieleisen ja niin kattavilla toiminnoilla kuin luulee olevan tarpeellista.

Ainakin omassani oli tuo orkkis cd-soittimen äänenlaatu niin syvältä että ei ole ollut ikävä kun vaihtoi perus Pioneer 1-DIN soittimen tilalle.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎