1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS F10 525d Xdrive comfort sitte Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin. www.rotator.fi
muuten ok,mutta mulla on tosta e 39 yksi uudempi korimalli,ja avain erillainen:(
Toiminto on silti aivan sama. Linkin proseduurit, avausnappi pohjaan ja samalla painetaan 3 kertaa sulkupainiketta.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onko avain toiminut ollenkaan vai lakkasiko se yhtä äkkiä toimimasta.Jos yhtäkkiä lakkasi toimimasta ja sekoittelee esim radion muistia ym niin vika paikallistuu sinne takalipan alle( tai johtosarjaan, jos kyseessä farkku)
Last edited by takahiki; 13-06-2010, 16:39.
Reason: näyttikin olevan sedan..
Mulla tuli sama ongelma E34:sessa patterien vaihdon jälkeen.
On kyllä ohjelmointi tapa ollut tiedossa mutta jostain syystä ei vain toimi enään. Avaimesta kääntämällä kyllä menee hälyt päälle.
325i Coupe
Ex BMW:t
E34 530iA V8 touring
E36 316i
E34 535i
E30 316i
Mulla tuli sama ongelma E34:sessa patterien vaihdon jälkeen.
On kyllä ohjelmointi tapa ollut tiedossa mutta jostain syystä ei vain toimi enään. Avaimesta kääntämällä kyllä menee hälyt päälle.
ei mitään hajua, ostin juuri auton ja oli jo silloin rikki...
Wetterin huollon mukaan patteria ei voi vaihtaa. Uusi jotain 200€.
Nilakulma.
nyt tuli uusi avain alustamumeron mukaan, ovi aukeaa kääntämällä, ja virtalukko kääntyy, mutta ei kai tunnista avainta tai jotain kun näyttöön tulee avaimen kuva jossa viiva yli...
voisko vika olla vastaanottimessa? lienee kai jossain takaluukussa, kyseessä sedan...
Comment