Announcement

Collapse
No announcement yet.

525d e39 Voimaa???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kupoli
    Bimmer Rookie
    • Jul 2009
    • 29
    • Akaa

    525d e39 Voimaa???

    Tuli ostettua tollanen 525d vm.97.

    Siinä on jo joku lastu ja myyjä sano että 170hv/400nm.(ei taida ihan noin paljoo olla)

    Yhellä tutulla on omegassa sellanen nappi mistä syöttö ja ahdot nousee, ja eikös omegassa ole sama kone kuin tuossa bemarissa?

    Niin saako tuohon sellasen napin kans?

    Ja miten???

    Haluan että tulee mörköö putkesta ja paljon...
    Last edited by Kupoli; 30-06-2010, 00:15.
    Ex: Monta bemaria!
  • juu-das
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2007
    • 756
    • Kuopio

    #2
    Eikös tähänkin kannata ostaa semmonen nappi jolla saa 507hv, punainen nappi on paras.

    Comment

    • Timbe]
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2007
      • 522
      • K-S

      #3
      Lukaseppa tuo topikki läpi

      Comment

      • Cell
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7037
        • Uusikaupunki

        #4
        Ettei ois 525tds kuitenkin?

        Mörkö putkesta = koneremontti.
        325i -08
        i3 REx -17
        M5 -98 Imolarot
        535i -90 N/A project (maatumassa)

        Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

        Comment

        • ockelbo4500
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2007
          • 923
          • Sotkamo--Oulu

          #5
          Moni on TDS:n hajottanu näillä potikkavirityksillä . Tai no en kyllä ole henkilökohtaisesti ole ketään tavannut, mutta ei tämä TDS:n moottori nyt maailman paras virityspata ole. Nuo potikat lisää vain syöttöjä (toki tehojakin jonkin verran nostaa.) Enemmän ne kuitenkin lisäävät pakokaasun määrää ja pakopaineita. Pakopaineet nousee pienen turbon vuoksi. Paineiden nousu taas aiheuttaa rankkoja lämpöpiikkejä palotilaan, minkä seurauksena jokin paikka ennemmin tai myöhemmin antautuu.
          Paljon on tietysti kiinni ajotavasta jne, mutta jos autossa on jo lastu niin pysyisin siinä. Virittää jos haluaa niin ensimmäisenä turbo vaihtoon ja mielellään myös virtaavampi pakosarja ja cooleri sinne.
          BMW E84 X1 18dXdrive -14

          Ex BMW E83 X3 2.0d - 04
          Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
          Ex, E46 320 d Touring -01
          Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special

          Comment

          • Haju69
            Administrator
            • Nov 2005
            • 16344
            • Leppävirta

            #6
            Originally posted by Kupoli View Post
            ja eikös omegassa ole sama kone kuin tuossa bemarissa?
            :think
            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

            Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

            Comment

            • jsr85
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2007
              • 1375
              • Oulainen

              #7
              ja eikös omegassa ole sama kone kuin tuossa bemarissa?
              No joo, ei varsinaisesti sama kone, mut samalainen bmw.n valmistama m51
              ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎