Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 530dA ujeltaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koljuus
    Newbiemmer
    • Jun 2010
    • 7
    • Punkaharju

E39 530dA ujeltaa

Ilmeni tossa mun laitoksessa sellainen ongelma että alkoi kuulua outoa ujellusta konehuoneen/keulan suunnalta.
    Ääni nousee kierrosten mukaan. Ei kuulu aina mutta huolestuttavan usein.
    Soittaako laite viimeistä sinfoniaa ennen täystuhoa vai onko kyseessä joku pikku vika?

auto on E39 530dA Touring -02
  • kye
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 320
    • Forssa

Olisiko visko joka tarttuu näin kuumalla kelillä täysillä kiinni, esim. liikennevaloissa odotteleun jälkeen. Toimiiko ilmastoinnin sähköinen flekti?
    - N62xxx moottoreiden venttiilivarsitiiviste korjaukset ja lisäilmajärjestelmän nuohoukset,
    - N42/46 jakopäät
    - N47 jakoketjuvikojen korjaukset

tied. 0407247465

Comment

• Koljuus
      Newbiemmer
      • Jun 2010
      • 7
      • Punkaharju

ilmastointi tuntuisi pelittävän täysin normaalisti.
      itekki epäilin jotai kuumuudesta johtuvaa kun eilen tuli ajettua n. 540km ja lämpötila parhaimmillaan yli 35 astetta.

Comment

• Jozpen
        Bimmer Rookie
        • May 2010
        • 40
        • Itävalta

Mulla on kans ujeltanut viikonpäivät pitkän ajon jälkeen kun pysähtyy risteykseen ja lähtee kiihdyttämään. autona -98 530d.
        vähän aikaa ihmettelin ja totesin että sen ujelluksen on pakko tulla viskosta. samalla huomasin ettei ilmastoinnin flekti pelitä. ilmastointi pelaa ilman flektiäkin, mutta pakkohan sekin on kuntoon saada.

Comment

• jsr85
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2007
          • 1375
          • Oulainen

Ilmastoinnin kiristin huutaa täällä... motonetissä oli kahdenlaista osaa samalla numerolla, molemmat vääriä
          ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

Comment

• Ceeray
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2005
            • 1400
            • Kuopio

Sellasta kierrosten mukaan nousevaa ulinaa, kuulostaa kuin tuuli tuivertaisi putkessa tms
            ?

Meinaan mun E61 530dA on alkanut tehdä samaa... Ja eihän tossa pitäs mitään viskoa olla?

Ilmastoinnin kun nappaa pois niin häviää. Ja mulla on tuo vielä sillä venytettävällä hihnalla, eli kiristintä ei ole ollenkaan..
            Onkos tuossa sillai että flekti pomppaa päälle heti jos ilmastoinnin laitta ja sit se reagoisi kierrosten mukaan tms?

Pitänee käyttää näytillä jossain pajassa, vaikkapa Hartikaisella... (€€€)
            Bemariton..Jagge I-Pace HSE alla..

Comment

• JSt
              Bimmer Rookie
              • Jul 2010
              • 47
              • Seinäjoki

Originally posted by Ceeray View Post
              Sellasta kierrosten mukaan nousevaa ulinaa, kuulostaa kuin tuuli tuivertaisi putkessa tms
              ?

Meinaan mun E61 530dA on alkanut tehdä samaa... Ja eihän tossa pitäs mitään viskoa olla?

Ilmastoinnin kun nappaa pois niin häviää. Ja mulla on tuo vielä sillä venytettävällä hihnalla, eli kiristintä ei ole ollenkaan..
              Onkos tuossa sillai että flekti pomppaa päälle heti jos ilmastoinnin laitta ja sit se reagoisi kierrosten mukaan tms?

Pitänee käyttää näytillä jossain pajassa, vaikkapa Hartikaisella... (€€€)
              Tuoreena bemaristina huomasin samaiset oireet meidänkin E61 525dA:ssa.
              Oletko jo käynyt näytillä? Mulla on tuossa onneksi takuu, niin pitäisi varmaan sen puitteissa hoitua, kunhan vaan ehtisi pajalle.
              ...Mersu

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎