Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 automaatti-ilmastointi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skuukeli
    Bimmer Rookie
    • May 2007
    • 68
    • valkeakoski

    e39 automaatti-ilmastointi

    Eli ilmastointi ei toimi, vikakoodit luettu ja sanoo auc-anturi, eli siis anturi mikä haistelee kabiinin lämpötilaa...? flektiä mittasin ja sekin on rikki, tai ainaki vastukset, mutta sehän ei vaikuta tuleeko kylmää... Missä auc-anturi sijaitsee?
    E39 525iA -00
    vikakoodin lukua valkeakoski-tampere, INPA BMW:lle ja OBD2 lukija erimerkkisille 0400991039
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14353
    • Oulu

    #2
    AUC-anturi on automaattisen sisäilmankierron anturi. Ainakin E34:ssa on AUC anturi kiinni syylärin muoveissa, ja niin taitaa olla E39:ssäkin.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • superb
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2005
      • 2827

      #3
      Kyllä se flekti vaikuttaa... AUC-anturi ei vaikuta.

      Comment

      • skuukeli
        Bimmer Rookie
        • May 2007
        • 68
        • valkeakoski

        #4
        eikö kylmää pitäis tulla kuitenki vaikka flekti ei toimi? flektihän parantaa kylmän saantia ja pitää kylmäaineet viileempänä, luin noista muista topikeista ettei sitä välttämättä edes huomaa jos flekti ei toimi... Mikäs anturi haistelee sisäilman lämpötilaa? jos se vaikka olisi sökö...
        Last edited by skuukeli; 08-08-2010, 16:32.
        E39 525iA -00
        vikakoodin lukua valkeakoski-tampere, INPA BMW:lle ja OBD2 lukija erimerkkisille 0400991039

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8258
          • Järvikylä (Nakkila)

          #5
          jos flekti ei toimi niin sitä ei huomaa kuin jos parkissa koittaa autoa viilentää -> viilentää hetken ja lopettaa kun paine järjestelmässä nousee lämmön vuoksi liikaa ja yrittää uudestaan muutaman minuutin kuluttua.. ajossa flektillä ei sitten olekkaan mitään merkitystä..
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • skuukeli
            Bimmer Rookie
            • May 2007
            • 68
            • valkeakoski

            #6
            tänää tein töissä ilmastointi huollon ja siel oli ainetta 30g, eli korjaantu ku laitto oikeen määrän kylmäainetta, en kyl olis uskonu et korjaantuis tolla ku oli ollu 600e:n ilmastointi remontissa
            E39 525iA -00
            vikakoodin lukua valkeakoski-tampere, INPA BMW:lle ja OBD2 lukija erimerkkisille 0400991039

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎