Niinpä sitten vasaroin etummaisen tukivarren irti ja lähti se teräsholkki mukaan. Onnistuin irroituksen vimmassa senkin hajottamaan niin että se kaulus irtosi.
Saakohan varaosana moisen?
itselleni kun kans vaihdoin tukivarret niin molemmilta puolen lähti tuo holkki irti,onneksi ei sentään hajonnut. Miksihän siellä moinen holkki pitää olla kun ei ole muissa tullut vastaan vai eikö vain muissa ole se irronnut... :think
näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Luulisin että se holkki on siellä sen takia kun olka-akseli on alumiiniä ilmeisesti niin se tukivarren kartio saattaisi syödä sen reiän väljäksi kun sen siihen kiristää. Mutta joo, itsekkään en sitä holkkia ehjänä irti saanut niin sorvasin ihan ite uuden ei ole paha homma. Harmi ettei tullut enempää tehtyä niitä ja en ole enää samassa paikassa töissä niin ei pysty sorvailemaan lisää. Mutta vie se rikkinäinen osa ja tukivarsi malliksi jollekkin sorvarille niin eiköhän se pientä korvausta vastaan semmosen tee.
Niinpä sitten vasaroin etummaisen tukivarren irti ja lähti se teräsholkki mukaan. Onnistuin irroituksen vimmassa senkin hajottamaan niin että se kaulus irtosi.
Saakohan varaosana moisen?
Ei montaa euroa maksa jos käyt teettämässä jossain koneistamossa uuden holkin.
meneekö se holkki yleensä hajalle jos vaihtaa reaktiotangon ??
ilmeisesti niissä kaikissa mukaan lukien raidetangon kiinnitys nii löytyy tuo kartioholkki.
Vaihdoin viime vuon raidetangot molemmille puolille eikä mulla ainakaan lähteny holkki irti jos siinä on sitä.Pitäis reaktiotangot vaihtaa kun kerkiää..
Comment