Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kierrokset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • penna87
    Newbiemmer
    • Oct 2009
    • 15
    • suomi

    E39 kierrokset

    KIERROKSET JÄÄVÄT SEILAAMAAN 2-4OOO TONNIIN VAIKKA PAINAA KYTKIMEN POHJAAN. kIERKKOSET SAA LASKETTUA VAIN MOOTTORIJARRUTTAMALLA JA VLILLÄ KUN KIERROKSET SAA LASKETTUA NIIN KULUTUS JÄÄ YLÖS?

    TYHJÄKÄYNTIVENTIILLI PUTSATTU TULOKSETTA
    Last edited by penna87; 16-08-2010, 23:23.
  • jumbo
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2005
    • 6603
    • Lappeenranta

    #2
    Mikä moottori!!!!?? Ei kuulosta kattivialta, ja jos auto on paikallaan käynnissä kulutusmittari tottakai nousee!

    CAPS LOCK CAPS LOCK
    M550d

    Comment

    • penna87
      Newbiemmer
      • Oct 2009
      • 15
      • suomi

      #3
      M52B25 vm:1996. Huomasin tänään ajossa että kun kierrokset laski niin kulutus jäi välillä 8-10l kytkin pohjassa kierrokset alhaalla ja välillä nostaa itsekseen kierroksia korkeammalle kytkinpohjassa
      Last edited by penna87; 16-08-2010, 19:01.

      Comment

      • Dunky
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 4929
        • Kotka

        #4
        Oisko throttle body
        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

        Comment

        • Havis
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 1836
          • Kotona/Poissa

          #5
          Originally posted by Dunky View Post
          Oisko throttle body
          Jaa olisko tuo kovinkin yleistä? Onko tuossa jotain tyyppioireita?

          Omassa E39:ssä nimittäin on nykyisin kaasun painamisen ja nostamisen nykäisy vähän turhan terävä. Ikäänkuin moottorijarrutus olisi tosi voimakas.

          Samoin moottorijarrutustilanteissa kulutusmittari jää joskus näyttämään 4-6 l/100 kulutusta, kun sen pitäisi siinä tilanteessa mennä nollaan.

          Onko tuohon ongelmaan jotain muuta korjaustapaa kuin kaasuläppäkotelon vaihto?
          "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

          E60 523iA -08

          Comment

          • penna87
            Newbiemmer
            • Oct 2009
            • 15
            • suomi

            #6
            mikä tuossa kaasuläppäkotelossa oireilee? jumittaako läppä runkoon, läpänakseli, anturit, halkiaako runko?. onko tietoa ja voiko antureita testailla?

            Comment

            • Jürgen_
              Bimmer Enthusiast
              • May 2008
              • 2707
              • Mylsä

              #7
              Entäpä kaasuläpän jälkeinen imuvuoto :think

              ...olikos siellä imusarjassa joku kumitulppa joka hajoaa vanhuuttaan?
              Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

              Comment

              • Tucci
                Bimmer Rookie
                • Jul 2010
                • 76
                • Finland

                #8
                kattivika? mitä se sun pakoputkes vaikuttaa kierrosten seilailuun??









                ei sssaaatn......

                Comment

                • penna87
                  Newbiemmer
                  • Oct 2009
                  • 15
                  • suomi

                  #9
                  no joo mutta oisko poltossa jotain vikaa mistä johtuen kierrokset jää ylös ja katin rikkoutuminen

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎