Juu elikkä vikana on että joskus kaasua painaessa autossa tuntuu olevan 50hv eikä liiku sitten mihinkään ja kierrokset nousee tosi hitaasti. Sitten kaasua laskiessa ja uudestaan painamalla voi lähteä taas normaalisti. Viimekesänä jo tuota ongelmaa esiintyi jonka seurauksena sitten vaihdoin ahtopaine solenoidin http://www.realoem.com/bmw/showparts...37&hg=11&fg=45 kuva 1.
Sen jälkeen ongelma poistui mutta palasi taas sitten alkutalvesta. Lauantaina heitettiin gt2260v vakion tilalle ja kyllä vetää huomattavasti paremmin ku vakioahdin mutta sama ongelma jatkuu ajoittain. Voisiko taas vika olla tuossa solenoidissa? Dataa oon lukenut sen verran toimiessa että ahdot nousee helposti sinne 1,3bar ja ilmamassa hieman yli 1000. Rail paine tyhjäkäynnillä n.300 ja raise pressure siellä 3,50. Vikakoodin antaa viasta 1024 Exhaust gas recirculation or exhaust gas recirculation actuator, error not present, sporadic error, neg. deviation, air mass to low.
Vian iskiessä en ole saanut vielä dataa luettua, sillonhan se aina tietysti pelaa normaalisti kun on piuha kiinni
Missä mättää prkl! :think
Sen jälkeen ongelma poistui mutta palasi taas sitten alkutalvesta. Lauantaina heitettiin gt2260v vakion tilalle ja kyllä vetää huomattavasti paremmin ku vakioahdin mutta sama ongelma jatkuu ajoittain. Voisiko taas vika olla tuossa solenoidissa? Dataa oon lukenut sen verran toimiessa että ahdot nousee helposti sinne 1,3bar ja ilmamassa hieman yli 1000. Rail paine tyhjäkäynnillä n.300 ja raise pressure siellä 3,50. Vikakoodin antaa viasta 1024 Exhaust gas recirculation or exhaust gas recirculation actuator, error not present, sporadic error, neg. deviation, air mass to low.
Vian iskiessä en ole saanut vielä dataa luettua, sillonhan se aina tietysti pelaa normaalisti kun on piuha kiinni

Missä mättää prkl! :think
Comment