Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 530d kytkinremontti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MOKK
    Newbiemmer
    • Sep 2010
    • 6
    • Suomi/Vantaa

    e39 530d kytkinremontti

    elikkä edessä ois kytkimen ja vauhtipyörän vaihto. onko vinkkejä mitä muita kuluvia osia kannattaa uusia siinä saman remontin yhteydessä?. Mietin vaihdelaatikon puslasarjaa, kardaanin tukilaakeria ja rättiniveltä kardaaniin.
    Autolla on ajettu 330tkm
    vinkkejä ja neuvoja? kiitos!
  • Nenone
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2007
    • 266
    • Ruovesi

    #2
    Originally posted by MOKK View Post
    elikkä edessä ois kytkimen ja vauhtipyörän vaihto. onko vinkkejä mitä muita kuluvia osia kannattaa uusia siinä saman remontin yhteydessä?. Mietin vaihdelaatikon puslasarjaa, kardaanin tukilaakeria ja rättiniveltä kardaaniin.
    Autolla on ajettu 330tkm
    vinkkejä ja neuvoja? kiitos!
    Juurikin kesällä tein samaisen remontin ja en vaihtanut mitää muuta kun uuden kytkinsetin (asetelma, levy ja painelaakeri) ja vauhtipyörän..
    ...paitsi itseasiassa vaihteensiirtäjän pusla vaihdettiin kun sieltä oli valutellut öljyä laatikon perään.. Myös öljyt vaihdettiin..

    LUK:n kytkintä ei saatu mulla pitämään millään, joten vaihdoin sen sit Sachsiin jolloin alko pitoja löytymään..
    ...muutenkin tuo Sachs on paljon helpompi kun toimitetaan esijännitettynä. Lukin kanssa oli hirveää kikkailua toi asennus..
    kertoo huomenna ilmestyvä huvudstadsbladet.

    Comment

    Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎