Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 M5 kopio etupuskuri sopivuus?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ptikkala
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2007
    • 1575

eikös tuo puskurin runko ole sama kaikissa. itseäni harmittaa nuo prkleen kalliit M:n sisäsuojat ja pohjapanssari jos haluaa kaikki istumaan niinku pitäis... onkohan joku muokkaillu noista orkkiksista semmoset missä ei jää hirveitä rakoja sinne puskurin alaosaan ja renkaiden eteen?

Comment

• markok
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 3018
      • Kuopio

Originally posted by Aslakki View Post
      Tämä puskuri menee siis yhtälailla prefaceliftiin ja faceliftiin ilman mitään modaamisia??? Minulla kyseessa siis sigun prefacelift tapaus, eli meneeko ns heittämällä?
      Minulla taas samasta paikasta ostettua puskuria sovittaessa piti modata törmäysiskareita niinkuin aikaisemmin kerroin ja prefacelift myös minulla kyseessä.
      BMW 530iA Touring -05

Comment

• Aslakki
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2008
        • 359
        • Kuusamo

Originally posted by markok View Post
        Minulla taas samasta paikasta ostettua puskuria sovittaessa piti modata törmäysiskareita niinkuin aikaisemmin kerroin ja prefacelift myös minulla kyseessä.
        Ok, eli törmäysiskareiden pientä hiomista ja pohjapanssareiden kans joutuu kans jotain säätään. Rakenne selviää sit itellekki paremmin kun saa ton vanhan puskurin irti. Olis kohta sitte orkkis prefacelift puskuri myytävänä, eikait tuosta sumuvaloineen kehtaa viittäkymppiä enempää pyytää. Väri on asbensilber metallic.
        E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88

Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa

Comment

• markok
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 3018
          • Kuopio

Originally posted by Aslakki View Post
          Ok, eli törmäysiskareiden pientä hiomista ja pohjapanssareiden kans joutuu kans jotain säätään. Rakenne selviää sit itellekki paremmin kun saa ton vanhan puskurin irti. Olis kohta sitte orkkis prefacelift puskuri myytävänä, eikait tuosta sumuvaloineen kehtaa viittäkymppiä enempää pyytää. Väri on asbensilber metallic.
          Oma henkilökohtainen mielipide on, että vakiopuskurin "pohjapanssari" ja lokasuojien etuosat käy kohtuu hyvin M-sport puskuriin eli ei mielestäni ole häiritsevän näköiset vaikka niitä ei vaihtaisikaan M-sport versioon.
          BMW 530iA Touring -05

Comment

• Thuppu
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2007
            • 3626
            • Seinäjoki

Originally posted by markok View Post
            Oma henkilökohtainen mielipide on, että vakiopuskurin "pohjapanssari" ja lokasuojien etuosat käy kohtuu hyvin M-sport puskuriin eli ei mielestäni ole häiritsevän näköiset vaikka niitä ei vaihtaisikaan M-sport versioon.
            Näinhän täälläkin on menty mutta aina noi pienet raot häiritse mieltä.
            BMW 740iA "ALPINA"
            BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
            Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
            Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡