Aloitetaan lahjakkaasti vianetsinnällä, eli autona E39 528 -96, rullattu 230tkm. Kytkin ravisteli liikkelle lähtiessä joten ostin uuden Sachsin kytkinpaketin ja vein pajalle että tuttu vaihtaa alle. Uusi asetelma ja levy sisään, koko paketti nippuun ja auto käyntiin: kytkin pohjassa käynnistyy ja käy mutta kytkimen nostaessa ylös auto sammuu, eikä ilmeisesti käynnisty lainkaan ellei paina kytkintä pohjaan. Ja nyt se vaihdelaatikko ei lähde irti Auto on ~20 kilsan päässä niin en pääse ihmettelemään lähempää miltä siellä näyttää, mutta osat olivat juuri samanlaiset kuin edelliset ja kytkinakselin stefa meni myös vaihtoon samalla.
Joku edellisistä omistajista on jo tuohon vaihtanut kytkimen sekä vauhtipyörän joskus ~40tkm takaperin, mietin miksihän lie kulunut niin nopeesti kun nyt jo ravistelee. Olihan siellä paineasetelman "hampaat" vai mitkä ne on vähän epätasaisen näköiset mutta sitäkään ei vielä pääse viaksi varmistamaan kun ei lähde irti tuo loota.
Mistähän lienee hirttänyt kiinni?
Joku edellisistä omistajista on jo tuohon vaihtanut kytkimen sekä vauhtipyörän joskus ~40tkm takaperin, mietin miksihän lie kulunut niin nopeesti kun nyt jo ravistelee. Olihan siellä paineasetelman "hampaat" vai mitkä ne on vähän epätasaisen näköiset mutta sitäkään ei vielä pääse viaksi varmistamaan kun ei lähde irti tuo loota.
Mistähän lienee hirttänyt kiinni?
Comment