Eli mistä mahtais saada sellaset mittariston alumiiniset rinkulat? ei muovisia eikä mitään harjatun värisiä.. siis sellaset armateturing vai mikä se oli
onko osunut kellään silmiin missään?
Suosittelisin käyttämään muovisia harjattuja enkä mitään metallisia amiskiillolla. Helpompi ja varmempi kiinnitys sekä näyttää enemmän alkuperäisiltä.
Mikäli haluat kromiset niin multa löytyy.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Rinkulat oli kirkkaat ja metalliset, kolmet eri rinkulat olen tältä tilannut ja hyvin on homma toiminut. Sähköpostilla vaan kyselyä, lontoon kielellä pärjää.
näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Suosittelisin käyttämään muovisia harjattuja enkä mitään metallisia amiskiillolla. Helpompi ja varmempi kiinnitys sekä näyttää enemmän alkuperäisiltä.
Mikäli haluat kromiset niin multa löytyy.
Muovisia harjattuja? eipä osunut sellaisiakaan mistään silmään... tai mitään mattapintaista muovirinkulaa yleensäkään.. joko oon sokea tai en vaan osaa löytää..
onko ne rahu ne sun kromirinkulat sellaset mahollisimman ohutreunaset?.. noi paksureunaset ei oikein iske..
Muovisia harjattuja? eipä osunut sellaisiakaan mistään silmään... tai mitään mattapintaista muovirinkulaa yleensäkään.. joko oon sokea tai en vaan osaa löytää..
onko ne rahu ne sun kromirinkulat sellaset mahollisimman ohutreunaset?.. noi paksureunaset ei oikein iske..
Ne on samanlaiset kokoiset kuin orkkikset mutta kromiset.
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
niinpä... ongelmaksi vaan muodostuu se että mistä tollaset sais.. varmaan on jääny jollekin nurkkiin pyörii.. ainakaan armaturenringenin sivut ei oo toiminu aikoihin.. tai siis toimii, mut saksaks lukee jotain sulkemisesta..
Ei oo jääny ylimääräisiä. Noi omat tuli joskus tilattua Harri G:n kimppatilauksessa. Laita postia suoraan tonne s-posti osoitteeseen jospa noita olis tuolla saksan päässä jääny varastoon..? Nuo sivut on aina ollu aika heikot.
Nuo thuppun laittamat on mielestäni juuri niitä halvannäköisiä mitä en ainakaan omaan autooni laittaisi mistään hinnasta, näyttää siltä kun olisi sahattu putken päästä pala pois kerrottu että nää on nyt rinkuloita mitä voit laittaa autoosi..Vaikka mulla on tuossa kromiset niin on ne nyt helvetin paljon siistimmän näköisen kuin noi.
Comment